آشنایی با غار رنگارنگ رید فلوت چین

به گزارش ایستگاه بازی، اگر به دیدن جاذبه های طبیعت گردی و عجایب دنیا علاقه مند هستید یا از گردشگرانی هستید که به دنبال ناشناخته ها می روند، به شما در مجله گردشگری خبرنگاران غاری زیبا در چین را پیشنهاد می دهیم. غار رید فلوت چین یکی از نمونه های بی نظیر تشکیل غارهای آبی در دنیاست که به خاطر نورپردازی های زیبا و رنگارنگی که دارد، صحنه های دیدنی و تماشایی بی نظیری را ایجاد کرده است. نام این غار از اشکال و گیاهان نی مانندی گرفته شده که در بیرون غار تشکیل شده و مردم محلی از آن نی و فلوت می سازند. تصاویری مسحور کننده از این غار را هم در این تور چین گنجانده ایم.

آشنایی با غار رنگارنگ رید فلوت چین

جاذبه های درون غار

درون غار رید فلوت چین با در حقیقت، با آبشاری گوش نواز، دنیای زیرزمینی پر از استالاکتیک های مختلف، ستون ها و اشکال سنگی روبرو خواهید بود که به خاطر رسوب کربنات ایجاد شده است. نورپردازی های رنگارنگ هنرمندانه ای در این غار انجام شده است. به طوری که شگفتی تصاویر ستون ها اشکال سنگی را چند برابر نموده است. گردشگرانی که در میان این مناظر عجیب رنگارنگ قدم می زنند، احساس غریبی را تجربه می نمایند.

غار رید فلوت چین به دلیل دسترسی آسان و درجه سختی یکی که از 1 تا 10 دارد، مکان مناسبی برای بازدید بچه ها است. گردشگران از یک ورودی وارد غار شده و پس از پیاده روی 40 دقیقه ای از ورودی دیگری خارج می شوند.

درون غار مکان هایی را برای گردشگران نامگذاری نموده اند. در هنگام پیاده روی ابتدا به منطقه ای می رسید که به آن نام برج کاجی را داده اند. پس از آن وارد کاخ کریستالی می شوید. در نهایت هم، با یکی دیگر از جاذبه های درون غار به نام نوشته هایی درون غار روبرو خواهید شد.

درون این غار 77 دست نوشته و شعر از تاریخ چین بر روی دیوارها باقی مانده که گفته می گردد مربوط به سلسله تانگ (618 تا 907) در چین است.

غار رید فلوت چگونه شکل گرفته است؟

در طول سال ها و شاید هم قرن ها، غار رید فلوت چین ظاهری این گونه یافته است. در تشکیل اشکال و مواد معدنی درون غار، فرسایش آب و رسوبات کربنات نقش بسیار مهمی را ایفا نموده اند. هنگامی که آب جاری درون غار از سقف ها یا کف خشک می گردد، کربنات کلسیم (آهک) موجود در آن باقی مانده و به مرور زمان این اشکال طبیعت گردی بی نظیر را ایجاد می نمایند.

حقایقی درباره غار رید فلوت چین

این غار در فاصله 5 کیلومتری شمال غربی جنوبی شهر گویلین (Guilin) واقع شده است. این شهر یکی از جنوبی ترین شهرهای چین است که به شانگهای نزدیک تر بوده و با پروازی 3 ساعته از شانگهای می توانید به این شهر بروید.

  • عمق غار 240 متر، بیشترین ارتفاع آن 18 متر و عریض ترین بخش غار رید فلوت چین 93 متر طول دارد.
  • در مجموع طول کل غار 500 متر بوده که درون آن نمونه های سنگی بی نظیری از ستون ها و اشکال سنگی قابل دیدن است.
  • قدمت غار: 700 هزار سال
  • زمان کشف غار: در سال 1959

چطور خود را به غار رید فلوت چین برسانید

از درون شهر گویلین اتوبوس های شماره 3، 58 یا 13 را سوار شوید و در ایستگاه غار رید فلوت پیاده شوید.

همچنین می توانید اتوبوس هاس توریستی شهر را برای رسیدن به این جاذبه سوار شوید. این اتوبوس ها مسیرهای مشخصی برای گردشگران دارند. به طور مثال در کنار جاذبه های طبیعت گردی دیگری مانند تپه ترانک الفنت (Elephant Trunk Hill)، پارک هفت ستاره (Seven Star Park)، تپه ویو سابدوینگ (Wave Subduing Hill)، تپه فولدد بروکید (Folded Brocade Hill) و در نهایت غار رید فلوت ایستگاه دارند. در مجموع این اتوبوس ها، یکی از آسان ترین و راحت ترین روش ها برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه های طبیعی شهر هستند.

این اتوبوس ها از ساعت 10 صبح حرکت خود را آغاز م ینمایند و تا ساعت 15:30 بعد از ظهر به کار خود ادامه می دهند. 30 دقیقه طول می کشد تا اتوبوس گردشگری بعدی وارد ایستگاه گردد.

  • هزینه بلیط ورودی به غار: 90 یوان
  • هزینه ورودی بچه ها با قدی بین 1.2 تا 1.4 متر: 45 یوآن
  • بچه های که قد آن ها کمتر از 1.2 متر باشد، نیازی به پرداخت ورودی ندارند.
ساعات بازدید از غار

در ماه های آپریل تا نوامبر یعنی در فصل بهار و تابستان می توان می توانید از ساعت 07:30 تا 18:00 به دیدن غار بروید.

ساعات بازدید از این جاذبه طبیعت گردی در ماه های دسامبر تا مارچ (پاییز و زمستان) از ساعت 08:00 تا 17:30 خواهد بود.

  • نکته: برای بازدید از زیبایی های درون غار حداقل 3 ساعت زمان در نظر بگیرید.
منبع: الی گشت
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 172

به "آشنایی با غار رنگارنگ رید فلوت چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با غار رنگارنگ رید فلوت چین" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با غار رنگارنگ رید فلوت چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید