طبیعت کرواسی ، روستای محلی راستوک

به گزارش ایستگاه بازی، در طول جریان رودخانه اسلانج سیسا (Slunjcica) به کورانا (Korana)، گویی طبیعت یک نقاشی زیبا کشیده و یک تصویر جادویی خلق نموده که غالبا به اسم معرف پلیت ویس (Plitvice) شناخته می گردد. یک روستای زیبا در راستوک (Rastoke) که بر روی صخره های آهکی در نزدیکی آبشار باک (Buk)، هروج (Hrvoje)، ویلینا کوسا (Vilina Kosa) قرار گرفته اند. برای آشنایی با جاذبه های بکر و بی نظیر جهان با مجله خبرنگاران همراه باشید.

طبیعت کرواسی ، روستای محلی راستوک

تاریخچه روستای راستوک

اولین خانه ای که در این طبیعت باشکوه و بی همتا ساخته شد حدود سیصد سال پیش بود و این هماهنگی بین طبیعت و انسان ها در سال 1969 در جمع آثار تاریخی نهاده شد، که این مسئله به وسیله موسسه منطقه ای حفاظت از فرهنگ در زاگرب ثبت شد.

معماری سنتی چوبی این منطقه و نظاره کردن آبشار، باعث شده که این مکان به جایی بسیار ارزشمند و گران بها برای بازدید گردشگران تبدیل گردد. جایی که وقتی در آن قدم می زنید احساس آرامش خواهید کرد و گویی که برای همواره در دنیای دیگری نهاده شده اید.

موقعیت روستا

با یک ساعت و نیم رانندگی از شهر زاگرب این مکان می تواند توقفی عالی برای شما باشد. این روستا هشت کیلومتر دورتر از پارک ملی پیلیت ویس نهاده شده که پوشش گیاهی این پارک هم باعث بهبود آب و هوای این منطقه شده است.

شما در روستای راستوک سبک متفاوتی از اقامت را در مقایسه با جاهای دیگر کرواسی خواهید داشت اتاق ها، چادرهای کمپ، اقامتگاه های متحرک، آپارتمان ها، روستای کوچک به سبک سرخ پوست ها، همه و همه بسیار مجذوب کننده و در عین حال دیدنی هستند و اگر شما بخواهید یک شب اقامت در یک خانه درختی چوبی در بالای آبشار را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما روستای راستوک خواهد بود چرا که این منطقه با پوشش گیاهی عالی و آبشارهای بی نظیرش شما را بهت زده خواهد نمود.

امکانات و سرویس دهی

در طول روز شما می توانید در اطراف روستا به ماجراجویی و طبیعت گردی بپردازید. لذت بردن از غذاهای محلی و خانگی کرواسی و پی بردن به شیوه و سبک زندگی کروات ها را می توانید در این روستا تجربه کنید.

در روستای راستوک، گویی شما در گذشته سیر می کنید چرا که سبک تاریخی بی نظیرش برای شما این احساس را به وجود می آورد که زمان متوقف شده است. در این مکان به نهایت آرامش خواهید رسید و استرس و نگرانی هایتان به خاتمه می رسد.

برای رزرو هتل می توانید به صفحه اصلی سایت خبرنگاران مراجعه نمایید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1711

به "طبیعت کرواسی ، روستای محلی راستوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعت کرواسی ، روستای محلی راستوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید