تور ارزان سنگاپور: سنگاپور جایی برای عاشقان خرید

به گزارش ایستگاه بازی، مردم سنگاپور عاشق خرید و حضور در مراکز تجاری هستند.

بدون شک اگر خرید کردن را در گروه ورزش ها طبقه بندی می کردیم، این ورزش تبدیل به ورزش ملی مردم سنگاپور می شد و به همین علت مقدار تراکم مراکز خرید؛ مال ها و بازارهای موجود در این جزیره باریک و کوچک از تمامی بخش های دیگر جهان بیشتر است و این مساله به معنی این حقیقت است که اگرچه این کشور در روی نقشه تنها یک خط باریک سرخ رنگ محسوب می گردد، اما در عین حال سنگاپور را می توان جزو برترین راستا های گردشگری به منظور خرید و بازارگردی در سراسر جهان محسوب کرد. در این کشور تنها در خیابان مشهور اورچارد اورچارد Road شما به مقدار ای با تنوع مراکز خرید و مال روبرو می شوید که محال است بتوانید طی چند روز همه آن ها را مورد بازدید قرار دهید. البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که همه مراکز خرید و بازارهای سنگاپور به شکل مال های سرپوشیده و پاساژ نیستند و تعداد زیادی بازار ساخته شده در فضای آزاد نیز در این کشور وجود دارد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تور ارزان سنگاپور: سنگاپور جایی برای عاشقان خرید

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

  • محله هند کوچک

محله هند کوچک یا (Little India) در خیابان سرانگون (Serangoon Road) دارای ترکیبی غریب از رنگ ، صداهای شرقی و بوی خاص ادویه های هندی است. در این محله شما برای لحظاتی فراموش می کنید که در شهری پر از آسمان خراش و بسیار مدرن هستید. در خیابان اصلی این محله تعداد زیادی مغازه های ارائه نماینده پوشاک وجود دارد که ادعا می گردد مقرون به صرفه ترین مغازه های سنگاپور هستند. اجناس الکترونیکی، لباس ها و اجناس هندی و البته ادویه جات و کاری مشهور هند در این محله به فروش می رسد.

  • کلارک کوای (Clarke Quay)

این مرکز خرید، محلی ایده آل برای پیدا کردن رستوران ها و کافه های مختلفی است که می توان در کوچه ها و گوشه و کنار آن قدم زده و تمدد اعصاب کرد. این بازار در ساعات پس از تاریکی هوا دارای شور و نشاط و سرزندگی خاصی بوده و انواع فروشگاه های ارائه نماینده لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک و … در آن وجود دارد. در این بازار چند پاساژ و مال نیز وجود داشته و از آن جمله می توان به (Central)؛ (Riverside Point)، و (Great World City) اشاره نمود.

  • مصطفی سنتر (Mustafa Centre)

ممکن است شارژر آی فون مدل SG$3 که از این مرکز خرید تهیه می کنید تنها شش ماه دوام داشته باشد یا فروشندگان آن ادعا نمایند که کیف های برند (Louie Vuitton) که در این بازار ارائه می شوند، کاملا اصل بوده و تقلبی نیستند! این موضوع ممکن است کمی اغراق آمیز باشد اما شما درباره مصطفی سنتر می توانید مطمئن باشید که تقریبا هر چیزی که به ذهنتان برسد با قیمت بسیار مقرون به صرفه، پیدا خواهید کرد. این مرکز خرید در قلب محله هندی ها قرار داشته و یک مال 24 ساعته نیز در آن دایر است. این بازار همواره شلوغ و پر سر و صدا بوده و صدها بازدیدنماینده سنگاپوری و خارجی در آن تردد می نمایند.

  • بوگیس استریت مارکت (Bugis Street Market)

بازار خیابان بوگیس به صورت یک نوار باریک بین محله هندی ها در شمال و خلیج مارینا در جنوب واقع شده است. این بازار را می توان یکی از پر رونق ترین بازارهای سنگاپور محسوب کرد. در این بازار بیش از 800 فروشگاه زیر یک سقف جمع شده و می توان گفت این بازار، بزرگ ترین بازار خیابانی شهر محسوب می گردد. شما می توانید در این بازار طیف وسیعی از اجناس را خریداری نموده و از قیمت های پائین این فروشگاه ها بهره مند شوید. خرید از این محل، تجربه ای فراموش نشدنی بوده و رفتار محبت آمیز فروشندگان نیز جالب توجه است.

  • مرکز خرید رافلز سیتی (Raffles City Shopping Centre)

اگرچه تعداد زیادی مرکز خرید، مال و پاساژ در خیابان اورچارد وجود دارد اما قطعا لیست پیشنهادی ما بدون معرفی مرکز خرید رافلز سیتی، ناقص خواهد بود. این مرکز خرید در محلی با دسترسی آسان، دقیقا در مرکز محله سیویک (Civic District) قرار داشته و در فاصله ای قابل پیاده روی و نزدیک با کلارک کوای و خلیج مارینا واقع شده است. در این مرکز خرید انواع فروشگاه های ارائه نماینده اجناس مختلف، در کنار رستوران ها و کافه ها و کافی شاپ های متعدد، انواع اجناس را با قیمت مناسب ارائه داده بعلاوه در زیرزمین آن یک فود کورت واقع شده است که می توانید از تنوع غذایی آن لذت ببرید.

منبع: singapore-guide.com

منبع: الی گشت
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1911

به "تور ارزان سنگاپور: سنگاپور جایی برای عاشقان خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان سنگاپور: سنگاپور جایی برای عاشقان خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید