رونمایی از گوشی تازه نوکیا N73 با پنج دوربین

به گزارش ایستگاه بازی، گوشی نوکیا N73 در دست ساخت. در جدیدترین عکس های این گوشی می بینیم که قرار است 5 دوربین در پنل پشتی این دستگاه قرار بگیرد.

رونمایی از گوشی تازه نوکیا N73 با پنج دوربین

به گزارش خبرنگاران، در ماه مارس، HMD Global تایید کرد که این شرکت هیچ برنامه ای برای عرضه یک گوشی هوشمند پرچمدار یا شاخص در آینده نزدیک ندارد. با این حال، یک گزارش تازه نشان می دهد که این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند پرچمدار است.

به گزارش سایت خبری چینی CNMO، برند نوکیا در حال کار بر روی گوشی هوشمند تازهی با نام N73 است. احتمالا به یاد داشته باشید که این برند قبلاً یک گوشی هوشمند با همان نام N73 در سال 2006 منتشر نموده بود که در آن موقع بسیار محبوب شد.

از این گوشی پرچمدار احتمالی چند رندر نیز منتشر شده است. طبق این تصاویر قسمت بالایی دستگاه صاف و کناره های آن خمیده خواهد بود. ماژول دوربین به شکل نوک چاقو است و یک مجموعه دوربین پنج گانه به همراه یک ماژول با دو فلاش را در خود جای داده است. دوربین اصلی دارای بزرگترین لنز است و چهار لنز دیگر به صورت عمودی در زیر آن قرار دارند.

در این گزارش آمده است که این گوشی هوشمند احتمالا دارای سنسور 200 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ باشد. چنان که می دانید، پیش از این شرکت سامسونگ در سپتامبر 2021 از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP1 رونمایی نموده بود. با این حال، سنسور 200 مگاپیکسلی هنوز روی هیچ گوشی هوشمندی عرضه نشده است و توجه داشته باشید این مشخصات و رندر ها هنوز شایعه است و به تأیید نرسیده.

در خبر های مشابه آمده است که برند موتورولا قرار است اولین گوشی هوشمند 200 مگاپیکسلی را با نام Motorola Frontier عرضه کند. بعلاوه شایعه شده است که این گوشی هوشمند با سنسور 200 مگاپیکسلی HP1 سامسونگ عرضه می گردد.

سنسور تازه دارای یک فناوری کاملاً تازه ChameleonCell است، یک فناوری Pixel-binning که بسته به محیط از طرح بندی پیکسل های دو در دو، چهار در چهار یا کامل استفاده می نماید. این سنسور می تواند ویدیو های 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه با حداقل افت در میدان دید بگیرد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2026

به "رونمایی از گوشی تازه نوکیا N73 با پنج دوربین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گوشی تازه نوکیا N73 با پنج دوربین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید