رمپ های ورودی و خروجی کوهین سوباشی بازسازی می گردد

به گزارش ایستگاه بازی، رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای کبودراهنگ گفت: رمپ های ورودی و خروجی سه راهی کوهین سوباشی این شهرستان بازسازی می گردد.

رمپ های ورودی و خروجی کوهین سوباشی بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

علی رهبر، رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای کبودراهنگ در تبادل نظر با خبرنگار ازدر حاشیه بازدید میدانی رییس پلیس راه استان و معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از سه راهی کوهین سوباشی گفت: در این بازدید میدانی مقرر شد اصلاحاتی در رمپ های ورودی و خروجی این سه راهی ایجاد گردد.

او با بیان اینکه ارتقای ایمنی راه و کاهش تصادفات جاده ای در حوزه استحفاظی شهرستان یکی از اولویت های کاری این اداره است، اضافه نمود: بازسازی، بازسازی، شستشوی و نصب تابلو های علائم مسیرنما و اطلاعاتی برای راهنمایی رانندگان در جاده ها به همت و کوشش راهداران کبودراهنگ کنترل و در صورت احتیاج بازسازی و بازسازی تابلو ها انجام می گیرد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کبودراهنگ از تمام رانندگان خواست با رعایت کردن نکات ایمنی راه و توجه به تابلو های علائم نصب شده در جاده ها تردد نمایند.

رهبر ادامه داد: ما با تمام توان و امکانات خود در کوشش هستیم خدمات ارزنده به هموطنان و رانندگان ارائه کنیم.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 967

به "رمپ های ورودی و خروجی کوهین سوباشی بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمپ های ورودی و خروجی کوهین سوباشی بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید