دکوراسیون واحد آپارتمانی لوکس در شهر لندن با نمای خیره کننده

به گزارش ایستگاه بازی، شبه جزیره گرینویچ درست در قسمت مرکزی شهر لندن قرار گرفته و به همین دلیل یکی از گران ترین و لوکس ترین مکان های جهان است. دکوراسیون واحد آپارتمانی لوکس و شیکی که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت دقیقا در همین محله گران قیمت لندن قرار گرفته است اما این آپارتمان صرفا بخاطر محل ویژه اش نیست که لوکس محسوب می گردد، نمای داخلی این واحد بخصوص به قدری شیک و باکلاس طراحی شده است که هر نگاهی در همان ابتدا به ویژه بودنش پی می برد. به دلیل قرار دریافت در منطقه گرینویچ، واحد های آپارتمانی این محله از نمای زیبای رودخانه تیمز و آسمان خراش های شهر لندن بهره خواهند برد. این واحد بخصوص جزئی از مجموعه ساختمان های شرکت تام دیکسون است که پنج ساختمان تماما شیشه ای را دربر می گیرد. هر کدام از این برج های شیشه ای 35 واحد مسکونی بهمراه پنت هاوس در بالاترین طبقه را شامل می شوند.

دکوراسیون واحد آپارتمانی لوکس در شهر لندن با نمای خیره کننده

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید این واحد آپارتمانی یکی از بهترین نمونه ها در زمینه طراحی مبتکرانه و دقیق در محث معماری داخلی به سبک امروزی است. رنگ های متنوع در اتاق های این خانه به هر کدام از آنها هویت مخصوص به خودشان را می دهد بطوریکه از هر بار حضور در آن احساس خستگی نمی کنید و بعلاوه حسی جدید در هر کدام از اتاق های خانه دارید. ویژگی هایی از قبیل دیوارهای مینا کاری شده آشپزخانه، کابینت های مسی، دیوارهای آجری لعاب کاری شده در حمام و سرویس بهداشتی، شما را کاملا به دنیای رنگ ها، خلاقیت و صد البته درخشنده راهنمایی می نماید. جالب است بدانید هر کدام از واحد های قرار گرفته در این ساختمان از یک استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی و باغ سرسبز در بالاترین طبقه ساختمان نیز بهره می برند.

دکوراسیون واحد آپارتمانی لوکس

منبع: اتاق
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1203

به "دکوراسیون واحد آپارتمانی لوکس در شهر لندن با نمای خیره کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون واحد آپارتمانی لوکس در شهر لندن با نمای خیره کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید