در کدام نقطه عطر بزنیم تا ماندگاری بیشتر داشته باشد؟

به گزارش ایستگاه بازی، هنگام عطر زدن، باید بدانید که آن را به کدام قسمت بدن تان بزنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

در کدام نقطه عطر بزنیم تا ماندگاری بیشتر داشته باشد؟

عطر معمولا در گرما منتشر می گردد. بر اساس این حقیقت، پاسخ به این سوال که دقیقا در کجای بدن از عطر استفاده کنیم؟ ساده خواهد بود: نواحی گرم و نبض دار بدن را هدف قرار دهید. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع ماندگاری بیشتر عطر با این روش می پردازیم.

دقیقا در کجای بدن از عطر استفاده کنیم؟

پشت و بالای گوش ها

استفاده عطر در پشت گوش بسیار متداول تر است اما جایی که کمتر مورد توجه قرار می گیرد، بالای گوش است، جایی که پوست خیلی خشک نیست. هما ن طور که می دانید، پوست چرب و مرطوب عطر را طی مدت زمان بیشتری در خود نگه می دارد.

دور گردن

اگر پوست حساسی ندارید، دور گردن یکی از برترین نواحی برای استفاده از عطر است. استفاده از زیورآلاتی مانند دستبند و گردنبند که به عطر آغشته شده اند نیز می تواند برای افراد با پوست حساس یاری نماینده باشد.

داخل آرنج و روی مچ

نواحی نبض دار بدن نقاطی هستند که رگ در آن ها به پوست نزدیک تر است. این نواحی دارای حرارت هستند که به انتشار عطر یاری می نماید. داخل آرنج نیز یکی از نواحی گرم بدن است که برای استفاده عطر عالی به نظر می رسد.

زیر سینه و دور ناف

استفاده از عطر در این نواحی برای زمانی که نیم تنه به تن می کنید یا زمانی که می خواهید پیش از پوشیدن لباس، پوست تان معطر گردد، ایده ای هیجان انگیز است.

پشت زانو

ناحیه ظریف پشت زانوهای تان یکی دیگر از آن نواحی نبض دارِ فوق العاده برای استفاده از عطر است، بخصوص اگر پیراهن یا دامن به تن نموده باشید.

ساق و مچ پا

قبل از پوشیدن یک پاشنه بلند، جاذبه یک عطر را با پاهای تان همراه کنید. ساق و مچ پا همیشه در تحرک اند و می توانند عطرتان را در هرجایی که می روید، منتشر نمایند.

لابه لای مو

استفاده از عطر روی موها ایده ای فوق العاده است. البته اگر پایه عطر شما الکل باشد، موجب خشک شدن و بدحالت شدن موهای تان خواهد شد. بنابراین می توانید عطر را روی برس خود اسپری نموده، سپس آن را به موهای تان بکشید. با این کار موهای تان به شکل ملایمی معطر شده و آسیب نمی بیند.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب با این ترکیب جادویی، مرطوب نماینده قوی بسازید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2032

به "در کدام نقطه عطر بزنیم تا ماندگاری بیشتر داشته باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کدام نقطه عطر بزنیم تا ماندگاری بیشتر داشته باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید