درسر بزرگ برای یک ملی پوش

به گزارش ایستگاه بازی، در کنار اخبار و حواشی متعدد منتشره درباره فدراسیون فوتبال، انتشار یک فایل صوتی عجیب از یک ملی پوش در اردوی اخیر تیم ملی حاشیه های جدیدی را برای فدراسیون به همراه داشته است.

درسر بزرگ برای یک ملی پوش

در این رابطه گفته می گردد در انتها یکی از جلسات تمرینی تیم ملی و در حالیکه بازیکنان در پی سوار شدن در اتوبوس هستند، یکی از بازیکنان لژیونر جملاتی را خطاب به یکی از طرفداران بانوی حاضر در آن محل به کار می برد که اکنون ارائه آن به کمیته اخلاق باعث دردسر بزرگی شده که احتمال خط خوردن این بازیکن از اردوی بعدی را نیز افزایش داده است.

در این زمینه، پیگیری های حراست فدراسیون در هفته های اخیر پیرامون این موضوع ادامه داشته و پرونده در حال آنالیز به وسیله مسولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال است و قرار است چند نفر در این ارتباط به این کمیته احضار شوند.

شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در ماههای گذشته بابت اتفاقات اتفاق افتاده پیرامون فدراسیونش به شدت تحت فشار افکار عمومی واقع شده است و حاشیه تاسف بار اخیر در اردوی تیم ملی هم قطعا باعث تشدید این موارد خواهد شد و باید دید مسولان مربوطه با توجه به افشا گسترده مستندات مربوطه چه واکنشی نشان خواهند داد.

منبع: ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1951

به "درسر بزرگ برای یک ملی پوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درسر بزرگ برای یک ملی پوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید