درآمد 17 هزار میلیارد تومانی مددجویان کمیته امداد از طرح های اشتغال

به گزارش ایستگاه بازی، تهران (پانا) - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت مجریان طرح های اشتغال تحت نظارت کمیته امداد در امسال 17 هزار و 500 میلیارد تومان درآمد از طرح های شغلی خود کسب کردند.

درآمد 17 هزار میلیارد تومانی مددجویان کمیته امداد از طرح های اشتغال

به گزارش کمیته امداد، حجت الله عبدالملکی اضافه نمود: بر اساس آخرین آمار، مجریان طرح های اشتغال تحت نظارت کمیته امداد در امسال 17 هزار و 500 میلیارد تومان درآمد از طرح های شغلی خود کسب کردند که این رقم نسبت به سال گذشته 82 درصد رشد داشته است.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد امسال 9 هزار میلیارد تومان یاری معیشت به خانوارهای تحت حمایت پرداخت نموده است، تاکید نمود: درآمد طرح های اشتغال مددجویان کمیته امداد از دو برابر یاری معیشت پرداختی به تمامی خانوارهای تحت حمایت کشور بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد در چند سال اخیر توانمندسازی و ایجاد مشاغل پایدار برای خانواده های مددجو را در دستور کار خود قرار داده است، تاکید نمود: درآمد پایدار مددجویان از طرح های اشتغال نشان دهنده تحقق اهداف کمیته امداد در توانمند سازی خانواده های تحت حمایت است.

عبدالملکی با بیان اینکه کمیته امداد از دو سال پیش به منظور ارائه خدمات بیشتر و ایجاد فرصت های شغلی پایدار، همکاری خود را با هزار جهادگر کارآفرین شروع نموده است، ادامه داد: از ابتدای امسال تا به امروز 191 هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت در کشور با همکاری این جهادگران، راهبران شغلی، کاریابی و مشاوره شغلی ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مطرح نمود: امیدواریم تا انتها امسال تعداد فرصت های شغلی مددجویی در کشور به 210 هزار شغل افزایش یافته و در سال آینده نیز 300 هزار فرصت شغلی جدید برای نیازمندان مستعد و جویای کار ایجاد کنیم.

عبدالملکی با بیان اینکه تعهد استان کرمانشاه در امسال ایجاد 7700 فرصت شغلی مددجویی بوده، توضیح داد: تا به امروز 7400 فرصت اشتغال از این سهمیه اجرایی شده که از این تعداد نیز بیش از یک هزار فرصت از سوی جهادگران کارآفرین ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1454

به "درآمد 17 هزار میلیارد تومانی مددجویان کمیته امداد از طرح های اشتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد 17 هزار میلیارد تومانی مددجویان کمیته امداد از طرح های اشتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید