خبرنگاران روحانی بلندپایه لبنان: برای مهار کرونا از سفرهای زیارتی خودداری گردد

به گزارش ایستگاه بازی، تهران - خبرنگاران - شیخ عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با صدور بیانیه ای از مردم این کشور خواست تا به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از انجام سفرهای زیارتی خودداری نمایند.

خبرنگاران روحانی بلندپایه لبنان: برای مهار کرونا از سفرهای زیارتی خودداری گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک لازم برای ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش امروز (دوشنبه) خبرگزاری ملی لبنان، قبلان به همین دلیل از شهروندان لبنانی خواست تا با کوشش های بکار رفته از سوی مقامات این کشور همکاری نمایند.

وی همچنین از شهروندان لبنانی خواست تا به رهنمودهای وزارت بهداشت و مراکز پزشکی به منظور جلوگیری کردن از انتشار این ویروس خطرناک گوش فرا دهند.

شیخ قبلان گفت: ما با توجه به اهمیت و ضرورت حمایت از شهروندان لبنانی و مردم کشورهای درگیر ویروس کرونا و پشتیبانی از کشورهای قرار گرفته در محاصره این ویروس و پیشگیری از انتشار آن در سایر کشورها از برادران و خواهران زائر و حج گزار و مسئولان کاروانها تمنا می کنیم تا به منظور حفظ سلامتی خود و پشتیبانی از کوشش های بکار رفته به منظور مهار این ویروس، سفرهای حج و زیارتی خود را به تعویق اندازند.

ویروس کرونا برای اولین بار در 12 دسامبر (آذر - دی ماه) گذشته در چین و در شهر ووهان شیوع پیدا کرد، اما پکن به طور رسمی در اواسط ژانویه (دی- بهمن) آن را بیان کرد.

سازمان بهداشت دنیای چندی پیش برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در سطح دنیا آماده باش عمومی بیان کرد.

1487

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 703

به "خبرنگاران روحانی بلندپایه لبنان: برای مهار کرونا از سفرهای زیارتی خودداری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روحانی بلندپایه لبنان: برای مهار کرونا از سفرهای زیارتی خودداری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید