تور استرالیا ارزان: جشنواره ویوید سیدنی - تلفیق هنر، فناوری و کمی سحر و جادو

به گزارش ایستگاه بازی، سیدنی، شب هایی پر از رنگ و نور و موسیقی را تجربه می نماید. این جشنواره تا 16 ژوئن ادامه دارد.

تور استرالیا ارزان: جشنواره ویوید سیدنی - تلفیق هنر، فناوری و کمی سحر و جادو

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

آدینه گذشته، هم زمان با مراسم افتتاحیه جشنواره ویوید سیدنی در استرالیا، بزرگ ترین جشنواره ی نور، موسیقی و ایده های دنیا، رنگ و نور سراسر آسمان شب سیدنی را فرا گرفت.

جشنواره ویوید سیدنی (Vivid Sydney)، که از 25 ماه مه تا 16 ژوئن 2018 به مدت سه هفته برگزار خواهد شد، فقط یک نمایش زیبا از چیدمان ها، تصویرپردازی ها و پرفورمنس هایی از ستاره های موسیقی ملی و بین المللی نیست؛ بلکه محلی برای تبادل ایده ها، برگزاری کارگاه های عمومی و تبادل نظر با چهره های معاصر دنیا هنر، علم، فناوری و دانشگاه است.

جشنواره سال جاری با هنرنمایی جاناتان زاوادا (Jonathan Zawada) در مراسم سنتی نورپردازی بال ها شروع شد. این هنرمند استرالیایی، نمای تالار معروف اپرای سیدنی را با اشکال متنوعی از اشیاء دیجیتال و حیوانات در حال تکاملی که دور هم پیچ و تاب می خوردند و تغییر شکل می دادند، با رنگ و نور پوشاند. این چیدمان بخشی از پروژه او به نام متا مثی مجیکال (Metamathemagical) است.

سال جاری، همه بخش های منطقه محافظت شده ی بارانگارو، بندرگاه دارلینگ، بندر سرکیولار کوای، منطقه تاریخی راکس، چاتسوود (Chatswood)، باغ گیاه شناسی سلطنتی سیدنی، باغ وحش تارونگا و لونا پارک (Luna Park) از این نورپردازی سهم داشتند - لونا پارک که برای اولین بار نورپردازی می شد، میزبان نمایش نور Spirit of Fun on Coney Island در این جشنواره است.

گلادیس بریجیکلیان (Gladys Berejiklian)، نخست وزیر نیو ساوت ولز (NSW)، گفت:

همواره از اینکه شهر را در یک سمفونی رنگ و حرکت می بینیم، راضی می شویم و نمی توانیم برای تماشا هیجان و لذت بازدیدکنندگانی که برای لذت بردن از دهمین جشنواره ویوید سیدنی طی 23 روز به اینجا می آیند، صبر کنیم.

جشنواره سال 2018 شامل اجراهای محلی هاییتسا کایوت (Hiatus Kaiyote) و روول (Ruel) در کنار محبوب ترین آثار آیس کیوب، مزی استار - ستاره های موسیقی راک دهه 90 - و بعلاوه سولانج نولز، خواهر کوچک تر بیانسه و چندین ستاره دیگر است.

ایگناتیس جونز، مدیر خلاق این رویداد باشکوه، گفت:

جشنواره ویوید سیدنی، محلی برای آشتی هنر با فنآوری با کمی چاشنی سحر و جادو برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان است.

سال جاری، هنرمندان محلی و بین المللی، دیدگاه های نوآورانه خود را به صورت چیدمان هایی تعاملی و وسیع و طرح هایی مبتکرانه در جشنواره عرضه نموده اند و ساختمان های مهم، مکان های تماشای و منظره ها مختلف سیدنی - از تالار اپرای سیدنی و پل بندرگاه سیدنی گرفته تا بوم های نقاشی طبیعی در باغ گیاه شناسی سلطنتی سیدنی و بندرگاه دارلینگ - را به شکلی دیگر در آورده اند.

منبع: کجارو / traveldailymedia.com
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1944

به "تور استرالیا ارزان: جشنواره ویوید سیدنی - تلفیق هنر، فناوری و کمی سحر و جادو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: جشنواره ویوید سیدنی - تلفیق هنر، فناوری و کمی سحر و جادو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید