شرح رئیس دپارتمان داوری درباره چک پرحاشیه ای که در وجه اصفهانیان صادر شده بود

به گزارش ایستگاه بازی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال درباره حواشی اخیر رئیس کمیته داوران توضیحاتی ارائه کرد.

شرح رئیس دپارتمان داوری درباره چک پرحاشیه ای که در وجه اصفهانیان صادر شده بود

گزارش خبرنگاران، علیرضا سهرابی با حضور در برنامه فوتبال برتر درباره انتقاداتی که نسبت به داوری می گردد، گفت: همه مدیران به من زنگ می زنند و از صبح تا شب تلفن جواب می دهم و بعضی ها وقت ها دیوانه می شوم. در اتاق من باز است و اگر انتقادی دارند به من یا بالادستی من بگویند، اما اینکه در فضای عمومی بعضی چیزها مطرح می گردد به درد نمی خورد و نمی تواند مسئله ای را حل نماید.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو درباره تصویر چکی که در وجه فریدون اصفهانیان در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: این چک برای دو سال پیش است و باید پرسید چرا الان تصویر آن را منتشر می نمایند؟! زیر این چک نوشته علی اصغر مؤمنی در وجه آقای اصفهانیان برای ضمانت خرید یک زمین. یعنی آقای اصفهانیان قصد داشته است پول به حساب این شخص بریزد، ولی ایشان اعتماد نمی نموده و چون در آن شهر بوده، برای همین گفته است یک چک ضمانت را به بچه های دپارتمان تحویل دهد.

وی اضافه نمود: آن وقت شما در این شرایط می گویید بیا در جا جواب بده، اما چه کسی می داند موضوع چه بوده است. کمیته حقوقی آنالیز می نماید و در سایت فدراسیون اعلام می نماید مسئله چیز دیگری بوده است. به نظر شما اگر کسی خدای نانموده کاری بخواهد انجام دهد، اسم می آورد یا در وجه حامل چک را می نویسد؟ این موضوع را شلوغ می نمایند.

رئیس دپارتمان در پاسخ به این پرسش که چرا اصفهانیان درباره این موضوع صحبت ننموده است، عنوان نمود: می خواهم از شما (مجری برنامه، میثاقی) دفاع کنم. مردم شما را دوست دارند و چهره ای موجه هستید، اما مردم آقای عادل فردوسی پور را هم خیلی دوست دارند. مردم نمی دانند چرا ایشان برنامه فوتبال 120 را فراوری می نماید، اما چرا گزارش نمی نماید و کسی هم چیزی نمی گوید. از شما هم سؤال می نمایند که شما چرا آمدی و شما هم چیزی نمی توانید بگویید. الان من هم نمی دانم چه جوابی به شما بدهم. الان من می توانم از شما بپرسم جریان شما با آقای فردوسی پور به کجا رسید و شما نمی توانید چیزی بگویید. در این حالت مدیر مجموعه شما بعد از یک سال در چهار خط شرح داد، ولی باز هم آقای فردوسی پور سکوت کرد. آیا آقای فردوسی پور یا شما آدم بدی هستید؟ خیر.

سهرابی توضیح داد: ما نمی توانیم قضاوت کنیم. شما آقای اصفهانیان را مدت هاست می شناسید. ایشان رئیس شورای شهر بوده و در زنجان فرد محبوبی است. ایشان کسی بوده که می توانسته است با یاری مسؤلان استاندار را عوض کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1360

به "شرح رئیس دپارتمان داوری درباره چک پرحاشیه ای که در وجه اصفهانیان صادر شده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح رئیس دپارتمان داوری درباره چک پرحاشیه ای که در وجه اصفهانیان صادر شده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید