تلکابین روی رودخانه در یک معبد منحصر به فرد در آیوتای تایلند

به گزارش ایستگاه بازی، هر روز نیست که شما یک ماشین کابلی داشته باشید تا از یک معبد بازدید کنید , اما دوباره وات کین یک معبد معمولی نیست.
این معبد را می توان با استفاده از یک ماشین کابلی قدیمی که توسط راهبان در رودخانه چائو رودخانه چائو گفت , انجام داد . اگر در حال برنامه‌ریزی برای بازدید از بیگ بنگ در قصر هستید مطمئنا زمان زیادی برای این معبد تاریخی و تاریخی خواهید داشت .

تلکابین روی رودخانه در یک معبد منحصر به فرد در آیوتای تایلند

طراحی وات سن

ساخت وات سن امپراطور سی امی با علاقه وافر خود به معماری اروپایی خدمات یک معمار ایتالیایی را به کار گرفت .

وات سن

تصویر اصلی بودا بر پایه یک پایه گچی است که به شکل صلیب طراحی شده‌است . یک مقبره جداگانه یک مقبره قدیمی بودا قرار دارد که گمان می‌رود حدود هزار سال قدمت دارد .

ارتباط معبد با امپراطور

وات سن پادشاه کورن امروز یک مرد قبل از زمان خود بود و در تایلند تا امروز یک شخصیت قابل احترام باقی می‌ماند . بازدیدکنندگان از وات سن

زمین‌های بزرگ معبد یک درخت بودا بزرگ با شاخه‌های گسترده بر فراز یک تصویر بودایی قرار دارند . این زمین‌ها همچنین شامل یک باغ سنگی با آثار بازمانده شاهزادگان میش کین می‌باشد . شاهزاده ناتنی پادشاه کورن کورن بود و یکی از مشاوران مورد اعتماد پادشاه شد که نقش کلیدی در اصلاحاتی را ایفا کرد که به مدرن کردن سیام کمک کرد . یک محقق مشهور و مدیر ماهر , شاهزاده با موفقیت‌های زیادی اعتبار دارد . او تاریخ , ادبیات , هنر و فرهنگ تایلندی را ارتقا داد و به عنوان بنیانگذار سیستم مدرن آموزشی تایلندی به خاطر دارد .

چگونه به وات سن برویم

وات سن با معبدی که بالای رودخانه قرار دارد , مناسب‌ترین راه برای دسترسی به آن , گرفتن ماشین کابلی است . سیستم قدیمی قرقره سازی به خوبی با سیستم کار می‌کند که توسط راهبان از معبد عمل می‌کند که همه به افسون سفر در اینجا می‌افزاید . برای رسیدن به ماشین کابلی , به پارک ماشین اصلی که در مجاورت ورودی جلویی قرار دارد , می‌رسد . وات سن هیچ هزینه‌ای برای ورود به معبد یا استفاده از ماشین کابلی وجود ندارد , اما کمک‌های خیریه برای فعال کردن تعمیر اتومبیل کابل تشویق می‌شوند .

انتشار: 27 تیر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1

به "تلکابین روی رودخانه در یک معبد منحصر به فرد در آیوتای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلکابین روی رودخانه در یک معبد منحصر به فرد در آیوتای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید