بازار شناور تایلند را بهتر بشناسید

به گزارش ایستگاه بازی، تایلند با بهره گیری از جاذبه های دیدنی منحصر به فردش توانسته تورهای تایلند را در بین محبوب ترین ها در سراسر جهان تثبیت کند. در این بین مکانی وجود دارد که نباید آن را از دست داد و آن، جایی نیست جزء بازار شناور تایلند،که با هم نگاهی به آن می اندازیم.

بازار شناور تایلند را بهتر بشناسید

این کانال آب که در سال 1868 به دستور پادشاه رامای چهارم برای سهولت در سفرهای آبی بین شهری ساخته شده است، محلی بسیار جذاب برای گردشگران است و آنها می توانند با کرایه قایق از این مکان کم نظیر دیدن نمایند.

بازار شناور مکانی است که در آن محصولات ، اغلب میوه ها ،سبزیجات و غذاهای پخته شده تایلندی روی قایق فروخته می شوند. مشهور ترین بازار شناور، بازار domnoen saduak است که در راچا بوری ، 80 کیلومتری جنوب غربی بانکوک واقع است. این بازار همواره مملو از فروشندگان و خریدارانی است که بر روی کانال شهر بانکوک در حال خرید و فروش محصولات گیاهی و غذاهای محلی هستند و در آن زنان محلی، میوه و سبزیجات خود را در قایق های کوچک می فروشند. شما کانال های باریک بازار را می توانید با تور قایق ،گشت بزنید.با اینکه بازار از توریست ها پر شده اما جو آنجا بسیار عالی است .

شلوغ ترین ساعات کار بازار 6 تا 11 صبح است و از این رو بهتر است که گردشگران از این شیوه سنتی خرید و فروش کالا در ساعات اولیه صبح بازدید نمایند. کل زمان بازدید شما ، تقریبا نصف روز زمان می برد.

با تور تایلند سفر کنید
منبع: الی گشت
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 178

به "بازار شناور تایلند را بهتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار شناور تایلند را بهتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید