انجام موفقیت آمیز تست گرم ایستگاه مترو میدان شهدا تا امام حسین (ع)

به گزارش ایستگاه بازی، مدیر عامل مترو تهران از انجام موفقیت آمیز تست گرم ایستگاه میدان شهدا تا امام حسین (ع) اطلاع داد و گفت: بزودی ایستگاه میدان امام حسین (ع) از خط 6 مترو تهران راه اندازی می گردد.

انجام موفقیت آمیز تست گرم ایستگاه مترو میدان شهدا تا امام حسین (ع)

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی امام، مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره راه اندازی ایستگاه میدان امام حسین (ع) از خط 6 اظهارداشت: این ایستگاه در بخش جنوبی خط 6 مترو واقع شده است که نصب 8 عدد پله برقی و سه هوا ساز داخل ایستگاه نیز تکمیل شده است.

وی توضیح داد: با راه اندازی این ایستگاه شهروندان جنوب شرقی تهران علاوه بر ایستگاه شهدا که با خط 4 تقاطع دارد، می توانند به وسیله ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) به خط 2 مترو نیز دسترسی یابند.

وی با اشاره به محدودیت های اقتصادی پروژه، گفت:با وجود مسائل و کمبود منابع اقتصادی خوشبختانه با مدیریت هزینه توانستیم بخش تجهیزاتی شامل سیگنالینگ (سیستم کنترل اتوماتیک قطار)، سیستم تهویه، نصب هواساز، پست های برق و سیستم مخابراتی و کابل کشی را تکمیل و ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) را برای استفاده شهروندان آماده بهره برداری کنیم.

به گفته امام در تست گرم صورت گرفته سیستم برق رسانی به قطار و سیستم اتوماتیک حرکت آن در تونل و همچنین سامانه های سیگنالینگ، مخابرات و تهویه محدوده ایستگاه شهدا تا میدان امام حسین (ع) مورد آنالیز نهاده شد و معین شد وضعیت این بخش از خط مطلوب است و آمادگی لازم برای بهره برداری وجود دارد.

امام همچنین به تکمیل و راه اندازی 20 عدد سامانه تهویه در محدوده دولت آباد تا میدان امام حسین (ع) اشاره و خاطر نشان کرد:با توجه به تکمیل و راه اندازی این سامانه ها از امروز سرفاصله حرکت قطار ها در بخش جنوبی خط 6 مترو از 25 دقیقه به 15 دقیقه کاهش می یابد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از مهر ماه، هر ماه یک ایستگاه در خط هفت افتتاح خواهیم کرد، گفت: تا آخر سال جاری شش ایستگاه دیگر وارد مدار بهره برداری شده و مابقی ایستگاه های خط هفت شامل 6 ایستگاه دیگر در سال 99 افتتاح خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 408

به "انجام موفقیت آمیز تست گرم ایستگاه مترو میدان شهدا تا امام حسین (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام موفقیت آمیز تست گرم ایستگاه مترو میدان شهدا تا امام حسین (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید