اجرای طرح تغییر شیوه جمع آوری پسماند در بیرجند

به گزارش ایستگاه بازی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: طرح آزمایشی تغییر شیوه جمع آوری پسماند با مشارکت مردم در تفکیک زباله از مبدا، اجرا می گردد.

اجرای طرح تغییر شیوه جمع آوری پسماند در بیرجند

خبرنگاران بیرجند - میرزایی گفت: اجرای این طرح با هدف ارتقای سلامت شهر و شهروندان، کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش بازیافت زباله در راستای حفاظت از محیط زیست، ارتقای شرایط بهداشتی و زیست محیطی شهر و احترام به حقوق شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته او جمع آوری غیرمتعارف زباله و زباله گردی چهره شهر را زشت و نازیبا می نماید لذا با تغییر در شیوه جمع آوری زباله قطعا شرایط بهداشتی شهر ارتقا داده خواهد شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بیرجند می گوید : طرح تغییر شیوه جمع آوری پسماند ابتدا در بخشی از محله سجادشهر به صورت خانه به خانه و ساعت 21 اجرا می گردد.

او گفت: آنچه مسلم است کوشش باید از مبدأ صورت بگیرد و در واقع فاز فرهنگی و همراه کردن و مشارکت مردم که از مبدا زباله های خشک و تر را جدا نمایند، در این فرآیند بسیار مهم است.

میرزایی گفت: در مرحله ابتدایی 6 مخزن مخصوص جمع آوری زباله خشک به صورت آزمایشی در مقابل 6 مجتمع مسکونی گذاشته می گردد که پس از پر شدن به وسیله حوزه مدیریت پسماند جمع آوری و تخلیه خواهد شد.

انتهای پیغام / ط ا

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1998

به "اجرای طرح تغییر شیوه جمع آوری پسماند در بیرجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح تغییر شیوه جمع آوری پسماند در بیرجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید