تور چین ارزان: آسمان خراش های شانگهای

به گزارش ایستگاه بازی، آسمان خراش های شانگهای

شانگهای، بزرگ ترین شهر کشور چین و دومین شهر بزرگ دنیا پس از توکیو است. این شهر یکی از مهم ترین بنادر چین به شمار میرود. شانگهای شهری غول آسا و لبریز از جمعیت است. این شهر رابط میان چین و دنیای خارج بوده است. شهری که حزب کنونی چین در آن پایه گذاری شد. با خبرنگاران همراه باشید.

تور چین ارزان: آسمان خراش های شانگهای

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

شانگهای به شهر جنگل آسمانخراش ها معروف است. شهر روشنفکری و کارگری با 25 دانشگاه و مؤسسه دانشگاهی. این شهر در کرانه رودخانه هوانگ پو در جنوب یانگ تسه قرار گرفته است . نام شهر شانگهای که در فاصله اندکی از اقیانوس آرام قرار گرفته، به معنی بر فراز دریا است. شهر شانگهای به وسیله رودخانه به دو بخش تقسیم می گردد که بخش شرقی که ناحیه تازه ساخت آن و با معماری نو می باشد، پودونگ و شرق آن شانگهای نام دارد که در منتهی الیه غربی آن فرودگاه خونچای که مربوط به پروازهای داخلی است قرار گرفته است. شانگهای شبیه ترین شهر دنیا به نیویورک است و هم چنین باعث شده تا خیلی ها این شهر را نیویورک شرق بنامند. شانگهای قلب تپنده اقتصاد کشور چین است و می توان همه جای شهر از این مسئله مطمئن شد.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1947

به "تور چین ارزان: آسمان خراش های شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: آسمان خراش های شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید