پارس جنوبی بوشهر قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، از سری مسابقات هفته بیست ویکم فوتبال ساحلی کشور، جمعه شب یک مسابقه در استادیوم دهکده ساحلی بوشهر بین تیم های پارس جنوبی بوشهر و شهرداری بندرعباس برگزار گردید که تیم پارس جنوبی با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

پارس جنوبی بوشهر قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

گل های پارس جنوبی بوشهر را در این مسابقه محمد احمدزاده سه گل و محمد مرادی یک گل به ثمر رساندند و منصور مدارایی و فاروق پسنده برای تیم شهرداری بندرعباس موفق به گلزنی شدند.

تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در این بازی 53 امتیازی شد و در یک هفته مانده به انتها رقابت ها قهرمانی زودهنگام خود را جشن گرفت.

دیدار انتهای مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور هفته آینده بین دو تیم شهرداری سمنان و پارس جنوبی بوشهر برگزار می گردد که نتیجه این بازی تاثیری در قهرمانی تیم پارس جنوبی ندارد.

در مسابقه هفته آینده تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر، جام قهرمانی این مسابقات به این تیم اهدا خواهد شد.

در هفته انتهای این مسابقات تیم شهرداری بندرعباس با منطقه آزاد چابهار دیدار می نماید.

اشتباهات داوری مانع قهرمانی ما شد

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در انتها مسابقه با انتقاد از وضعیت داوری مسابقات فوتبال ساحلی گفت: داوران در طول فصل به ضرر ما اشتباهاتی را مرتکب شدند که باعث شد به قهرمانی نرسیم.

حمید رضایی پور با بیان اینکه شهرداری بندرعباس از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بوده است، توضیح داد: در طول فصل از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و در برخیم سابقات نتیجه را واگذار کردیم.

وی با اشاره به اینکه این شکست دلیل فنی نداشت و داور مقصر بود، اعلام کرد: سال جاری نخستین شکست ما مقابل شهریار ساری بود و سال گذشته نیز اشتباهات داوری درم سابقه ما با نماینده ساری فاحش بود.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در انتها اعلام کرد: تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر با برخورداری از چندین بازیکن ملی پوش در تمامی دوره های لیگ لیاقت قهرمانی داشته و سال جاری نیز توانست به خوبی به این مهم دست یابد.

شایسته قهرمانی بودیم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر نیز در انتها این مسابقه گفت: این مسابقه از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود و انتظار داشتیم که به صورت زنده از صداو سیما پخش می شد.

مسلم مسیگر با بیان اینکه در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت تیم شهرداری بندرعباس کار نموده بودیم، افزود: برای حضور تیم پارس جنوبی بوشهر در این دیدار از لحاظ فنی آنالیزی خوبی از تیم شهرداری بندرعباس ارائه شد.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنان خود در این مسابقه، اعلام کرد: بازیکنان این تیم در این بازی امشب خود مقابل تیم شهرداری بندر عباس بسیار خوب ظاهر و مطابق انتظار به بردی ارزشمند دست پیدا کردند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر ادامه داد: سال جاری توانستیم چند جوان مستعد جویای نام را به تیم ملی فوتبال ساحلی معرفی کنیم که این مهم در فصل آینده ادامه دارد.

مسیگر در ادامه با انتقاد از عملکرد داور این مسابقه، توضیح داد: در یکی از صحنه ها نیز به اشتباه به سود حریف اعلام پنالتی کرد و این هم در شرایطی بود که دست بازیکن ما با توپ برخوردی نداشت.

وی با تقدیر از حمایت های طرفداران از تیم پارس جنوبی بوشهر اعلام کرد: این سومین قهرمانی متوالی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بود که در ابتدای فصل نیز قول آن را به طرفداران داده بودیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 63

به "پارس جنوبی بوشهر قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارس جنوبی بوشهر قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید