مکان های برتر برای دیدن در پاییز

به گزارش ایستگاه بازی، سقوط , فصل زیبایی از سال است . و در حالی که برخی مکان‌ها تغییرات فصلی بسیار متمایزی دارند , برخی دیگر تغییر نمی‌کنند . بنابراین اگر می‌خواهید یک تجربه سقوط واقعا شگفت‌انگیز داشته باشید , این گزینه‌ها را بررسی کنید . نه تنها برای مکان‌های خوش‌منظره , بلکه برای برداشت نیز .

مکان های برتر برای دیدن در پاییز

9. Albanian ریوی , آلبانی
اگر تعطیلات تابستانی را از دست داده باشید و به اندازه کافی از ساحل و دریا لذت نبرید , به سمت ریوی Albanian unspoiled بروید . آب و هوا هنوز هم عالی است , آب زلال و شفاف است و در مقایسه با فصل تابستان , vacationers کمتری وجود دارد .
8. ژاپن
منطقه اطراف آتشفشان , چشم به باغ‌های ژاپنی و پارک‌های توکیو , Hokkaido , Nikko , Kamakura و سایر شهرها در شاخ و برگ‌های رنگارنگ رنگارنگ پوشیده شده‌است . فصول در ژاپن بسیار متمایز هستند , بنابراین اگر می‌خواهید یک سقوط معمولی را تجربه کنید , قطعا ژاپن را در نظر بگیرید . بسیاری از فستیوال‌ها در این زمان از سال به ژاپن می‌روند تا از برداشت محصول تشکر کنند .
7. نیوانگلند , آمریکا
این منطقه ممکن است بهترین نمونه از این باشد که پاییز واقعا چگونه به نظر می‌رسد . شاخ و برگ‌های رنگارنگ طبیعت را بسیار جذاب و جذاب می‌سازد . برداشت محصول قره‌قاط , کدوتنبل و ذرت در دست انجام است . سفره‌ای ویژه در پاییز برای بازدیدکنندگان ارائه می‌شوند که شامل زیباترین راه‌ها و پیشنهادها در مورد غذا خوردن و ماندن است .
6. جزیره پرنس ادوارد , کانادا
این جزیره با مناظر شاعرانه و آرامش همراه است . پارک ملی جزیره پرنس ادوارد خانه‌ای برای انواعی از حیوانات و گونه‌های گیاهان است . بهترین پیاده‌روی را در ساحلی که در جزیره پرنس ادوارد اتفاق می‌افتد را در نظر بگیرید . این مکان عالی برای فرار از شلوغی و جنب و جوشی شهری است .
5. جاده کمربندی , ایسلند
جاده کمربندی ( 830- مایلی ) بیشتر زیبایی‌های طبیعی کشور را تنها در یک سفر نشان می‌دهد . حالا زمان خوبی برای رفتن است , چون هوا تاریک نمی‌شود - تو تمام روز یک روز روشن خواهی بود . سواحل , دره‌ها , آبشارها , دریاچه‌ها - فقط یک ماشین اجاره می‌کنند و با توقف‌های مکرر برای پیاده‌روی و گرفتن عکس به سفر می‌روند .
4. دریاچه Wanaka , نیوزیلند
در واقع در این بخش از دنیا در حال حاضر بهاره است , اما فصل اسکی در حال حاضر است ! اگر شما تا زمستان نمی‌توانید صبر کنید , فصل اسکی اکنون در سپتامبر و اکتبر باز است . دریاچه Wanaka به تنهایی یک مکان شگفت‌انگیز با مناظر نفس‌گیر است , بنابراین اگر شما اسکی‌باز نیستید , همیشه می‌توانید کوه‌ها را افزایش دهید .
3. منطقه آدیرونداک , نیویورک , آمریکا
نه تنها کوه‌های جنگلی با برگ‌های رنگی پوشیده شده‌اند که زیبا هستند , اما زمان برداشت است . جشنواره‌های برداشت در ماه سپتامبر برگزار می‌شوند و مزارع برای بازدید و چشیدن غذاهای محلی باز هستند . مسیر المپیک 170 مایلی , دریاچه اونتاریو و دریاچه Champlain را به هم متصل می‌کند و راهی خوب برای سفر است : منظره فراموش‌نشدنی است .
2. دره Jiuzhaigou , چین
پارک ملی و ذخیره طبیعت نیز به عنوان دره نه روستا شناخته می‌شود و یکی از مکان‌های منحصر به فرد در جهان است . بسیار هیجان‌انگیز است که در پاییز از آن دیدن کنید . جنگل‌های رنگین , برگ‌های قرمز شناور در دریاچه‌ها , آسمان صاف و پاییزی بهترین فصل برای بازدید از این مکان است .
1. مهاجرت wildebeest بزرگ , آفریقای شرقی
حیوانات از ماه ژوئیه تا اکتبر از پارک ملی Tanzanias Serengeti تا Kenyas ماسایی مارا Reserve مهاجرت کرده‌اند . شما می‌توانید برنامه سفر 10 روزه خود را با مجری تلویزیون بندیکت آلن برنامه‌ریزی کنید . این منظره تماشایی است : بیش از دو میلیون حیوان وحشی به دنبال یک زمین سبزتر می‌گردند و بر روی رودخانه مارا می‌گذرند , جایی که در آن کروکودیل‌ها برای دعا به کمین نشسته‌اند .

انتشار: 12 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 4

به "مکان های برتر برای دیدن در پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان های برتر برای دیدن در پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید