مبارزه با فساد مطالبه عمومی است

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، احمد حسین زادگان عصر پنجشنبه در نشست منطقه ای خبرنگاران در ساری با تاکید بر اینکه مسئولان باید به خبرنگاران توجه ویژه ای داشته باشند، اظهار کرد: کم توجهی به نهادهای مدنی به ویژه رسانه ها و حساسیت بیش از حد سبب گردیده که فاصله بین مردم و مسئولان بیش از حد مورد توجه اندیشمندان، سیاستمداران و رسانه ها قرار بگیرد و همه توصیه می نمایند که این شکاف که بخشی از آن توطئه دشمن و برخی از آن به دلیل کم توجهی است پرشود.

مبارزه با فساد مطالبه عمومی است

وی به نقش رسانه ها برای ارتباط بین مردم و مسئولان اشاره نمود و اضافه نمود: عملکرد دولت و دستگاه های مختلف بدون اطلاع رسانی درست رسانه ها به گوش مردم نمی رسد و مسئولان می توانند از این ظرفیت ها استفاده نمایند.

حسین زادگان ادامه داد: اگر بحث مبارزه با فساد و شفافیت مالی را به عنوان مطالبه مردم و نظام می دانیم رسانه ها باید به این مطالبه مردمی بیشتر بپردازند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بیان نمود: امروزه بی عدالتی و تبعیض مردم را رنج می دهد واگر به رسانه ها توجه می شد بسیاری از مسائل و مشکلات امروز وجود نداشت.

وی با بیان اینکه در گذشته توجه زیادی به صداو سیما و رسانه های سنتی گردیده است، گفت: در دهه اخیر که شبکه های مجازی وارد شد در کشور ما التهابی را ایجاد نموده وه نقش رسانه های رسمی یا صدا و سیما کاهش پیدا نموده است.

حسین زادگان با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید آزاده باشند، اضافه نمود: خبرنگاران باشرافت و صداقت و کمترین حقوق و بیشترین مشکلات به فعالیت خود ادامه می دهند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 11 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 13

به "مبارزه با فساد مطالبه عمومی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه با فساد مطالبه عمومی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید