طراوت خاکسار: هرچه در فینال ضربه زدم به در بسته خورد!

به گزارش ایستگاه بازی، طراوت خاکسار دارنده نشان نقره بازی های آسیایی 2018 اندونزی معتقد است که در فینال وزن 55- کیلوگرم کاراته بانوان هرچه برای طلایی شدن به حریفش ضربه زد به در بسته خورد!

طراوت خاکسار: هرچه در فینال ضربه زدم به در بسته خورد!

به گزارش خبرنگاران ، طراوت خاکسار دارنده نشان نقره بازی های آسیایی 2018 اندونزی معتقد است که در فینال وزن 55- کیلوگرم کاراته بانوان هرچه برای طلایی شدن به حریفش ضربه زد به در بسته خورد! طراوت خاکسار کاراته کای ایران که موفق به کسب مدال نقره در وزن 55- کیلوگرم گردیده بود، در خصوص بازی فینال و رقابت با نماینده تایوان می گوید:درفینال نتوانستم آن برنامه ای که داشتم را روی حریفم پیاده کنم چون حریفم باهوش بود. او قهرمان دنیا است و چهار سال پیش هم در بازی های آسیایی قهرمان گردیده بود.

خاکسار ادامه می دهد:با تمام این وجود برای حریفم برنامه داشتم و خیلی در مسابقه به او ضربه زدم، اما نمی دانم چرا ضربات من به در بسته می خود ولی در یک لحظه غفلت حریفم از فرصت استفاده کرد ضربه ای به من وارد کرد که دیگر جبرانش برایم سخت بود.

خاکسار معتقد است:در کل از عملکردم در این بازی ها راضی ام. قبل از فینال من با میزبان مسابقه داشتم. آن هم در شرایطی که کل سالن طرفدار حریف اندونزیایی بود، اما من مصمم بودم تا به فینال برسم و طلایی شوم که طلا قسمتم نشد.

5، 290

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 23

به "طراوت خاکسار: هرچه در فینال ضربه زدم به در بسته خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراوت خاکسار: هرچه در فینال ضربه زدم به در بسته خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید