سلطانی فر: همه آمده اند برای کشور افتخار آفرینی نمایند

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران از اندونزی، مسعود سلطانی فر کسب مدال طلای تپانچه 50 متر خفیف توسط ساره جوانمردی را به وی تبریک گفت و اضافه نمود: ساره جوانمردی قهرمانانه و با اراده ویژه ای در بین همه شرکت کنندگان که چند ورزشکار مرد نیز در آن حضور داشتند توانست تا مرحله آخر صعود کند و در نهایت مدال طلای این رشته را کسب کند.

سلطانی فر: همه آمده اند برای کشور افتخار آفرینی نمایند

وی ادامه داد: واقعا احساس غرور کردیم و به همه ایرانیانی که قلب شان برای عزت و سربلندی ایران می تپد این موفقیت را تبریک می گویم.

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد روند مدال آوری و افتخار آفرینی ورزشکاران ایران در بازی های پاراآسیایی 2018 استمرار داشته باشد.

سلطانی فر با اشاره به حضورش در محل مسابقات تیراندازی با کمان بازیهای آسیایی گفت: در آنجا هم شاهد رقابت خوب ورزشکارانمان بودیم که به فینال صعود کردند و امیدواریم در فینال نیز در این رشته دستاوردهای خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مسابقات پاراآسیایی اندونزی از امروز وارد شلوغی بازیها شد، اضافه نمود: صبح و بعد از ظهر در رشته های مختلفی با ورزشکاران سایر کشورها دیدار داریم و در مجموع ورزشکارانی که طی دیروز و امروز در هتل و دهکده بازی ها و محل مسابقات با آنها گفت و گو کردم بسیار با انگیزه و با اراده هستند و همه روحیه خوبی دارند و آمده اند که برای کشور افتخار آفرینی نمایند.

دکتر سلطانی فر همچنین دیدار با وزیر ورزش و جوانان اندونزی را بسیار سازنده دانست و گفت: در این دیدار به نقطه نظرات خوبی رسیدیم و امیدوارم هرچه زودتر مراحل اجرای آن فراهم گردد.

وی در انتها از تمام مسئولان و دست اندرکاران، اصحاب رسانه و سفارت ایران در اندونزی تشکر کرد و اضافه نمود: همه کوشش ویژه ای دارند تا بتوانیم نتیجه تاریخی در بازی های پاراآسیایی اندونزی کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 66

به "سلطانی فر: همه آمده اند برای کشور افتخار آفرینی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: همه آمده اند برای کشور افتخار آفرینی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید