سرمربی سرخ ها به فکر تغییر ترکیب تراکتورسازی مقابل استقلال

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، حساس ترین دیدار هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر ساعت 15:30 آدینه بین تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار می گردد.

سرمربی سرخ ها به فکر تغییر ترکیب تراکتورسازی مقابل استقلال

سرخپوشان تبریزی که در نیم فصل اول نتایج نسبتا خوبی را گرفته بودند در تعطیلات میان فصل جرج لیکنز را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند. همچنین این تیم با جذب چند مهره دیگر نظیر کوین کونستانت، اکبر ایمانی و محمدرضا اخباری لیست خود را کامل کرد تا به رویای قهرمانی در لیگ برتر فکر کند.

لیکنز که در دوبازی گذشته تراکتورسازی روی نیمکت این تیم نشسته است توانست 4 امتیاز کسب کند. سرمربی بلژیکی تراکتورسازی در همین مدت کوتاه به اهمیت بازی های این تیم مقابل سرخابی های پایتخت پی برده است تا بداند طرفداران پرشور تبریزی بیش از هر زمان دیگری منتظر برد مقابل استقلال در استادیوم یادگار امام تبریز هستند.

از این رو کادرفنی تراکتورسازی درنظر دارد برای بازی با استقلال تهران پند تغییر در ترکیب اولیه این تیم نسبت به بازی قبلی خود مقابل نساجی مازندران بدهند. لیکنز می خواهد اشتباهات خط دفاعی خود را به حداقل برساند تا آنها مقابل ابی پوشان پایتخت دچار استرس نشوند.

از قرار معلوم ترکیب تراکتورسازی مقابل استقلال کاملا تهاجمی خواهد بود و این تیم با دو مهاجم هدف به مصاف شاگردان وینفرد شفر خواهد رفت. باید منتظر ماند و دید لیکنز چه تدبیری برای این پیروزی دارد و چه اتفاقاتی در انتظار بازی بزرگ این هفته از رقابت های لیگ برتر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 153

به "سرمربی سرخ ها به فکر تغییر ترکیب تراکتورسازی مقابل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سرخ ها به فکر تغییر ترکیب تراکتورسازی مقابل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید