رونمایی از اولینمدرسه کسب و کار

به گزارش ایستگاه بازی، در سومین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، از اولین مدرسه کسب و کار (kbs) کشور رونمایی شد.

رونمایی از اولینمدرسه کسب و کار

به گزارش خبرنگاران، دکتر میثم علیرضایی، موسس مدرسه کسب و کار دانشگاه خواجه نصیر در جمع خبرنگاران ارتباط بین دانشگاه و صنعت را مهمترین هدف از راه اندازی این مدرسه بیان نمود و اضافه کرد: تربیت دانش آموختگان دانشگاهی کارآمد و متخصص و کارآفرین به جامعه از جمله اهداف این مدرسه است.

وی با بیان این مطلب که این مدرسه برای اولین بار در ایران افتتاح گردیده است، بیان نمود: این مدرسه تمام دانشجویان دانشگاه های فنی و مهندسی را پوشش می دهد و تنها مختص دانشجویان این دانشگاه نیست.

علیرضایی ادامه داد: احتیاج است که مرکزی به طور تعیین نیروهای متخصص کارآمد، مدیر و کار آفرین پرورش دهد که این احتیاج اصلی جامعه است.

وی اظهار کرد: مدرسه خواجه نصیرالدین طوسی حمایت از دانش آموختگان تا رسیدن به موفقیت را یکی دیگر از اهداف خود قرار داده است.

موسس مدرسه کسب و کار دانشگاه خواجه نصیر در سرانجام گفت: سامانه ای به نام توسعه صنایع و کسب و کارهای ایران با همکاری دانشگاه ها و سازمان های مختلف مانند کرسی محیط زیست یونسکو ایجاد گردیده است و هدف آن توسعه واحدهای صنعتی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 30

به "رونمایی از اولینمدرسه کسب و کار" امتیاز دهید

1 کاربر به "رونمایی از اولینمدرسه کسب و کار" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اولینمدرسه کسب و کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید