دیدار نایب رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک با دبیرکل کمیته ملی المپیک

به گزارش ایستگاه بازی، نیل کیم، نایب رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک با حضور در کمیته ملی المپیک با شاهرخ شهنازی دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار نایب رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک با دبیرکل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، خانم نیل کیم، نایب رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک به همراه مسئولان این فدراسیون با حضور در کمیته ملی المپیک با شاهرخ شهنازی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن خیرمقدم به نایب رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک گفت: نگاه کمیته ملی المپیک به فدراسیون ژیمناستیک حمایت آمیز بوده است، به طوری که ایران برای نخستین بار در بازی های المپیک موفق شد در سومین دوره المپیک جوانان در بوینس آیرس آرژانتین موفق به کسب نشان ارزشمند برنز گردد.

وی ادامه داد: حضور مدیران تحصیلکرده، پرتلاش و موفق بانوان در رأس فدراسیون های ورزشی و دیگر مدیریت های مهم ورزش، خود بیانگر شایستگی و توانمندی ورزش بانوان کشور ایران است و به همان اندازه هم انتظار داریم تا فدراسیون جهانی در این زمینه حمایت های لازم را از مسئولان فدراسیون ژیمناستیک ایران در زمینه کسب کرسی های بین المللی و یا برگزاری دوره آموزشی مورد احتیاج آنها را داشته باشد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بدون تردید کمیته ملی المپیک ایران از برنامه ها و تصمیمات فدراسیون جهانی در زمینه های مختلف حمایت و پشتیبانی های لازم را خواهد داشت و این آمادگی را دارد تا با هماهنگی فدراسیون میزبان برنامه های آموزشی منطقه ای فدراسیون جهانی باشد.

در ادامه نیل کیم، نایب رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران گفت: کاروان ایران در بازی های المپیک جوانان بسیار خوش درخشید به ویژه که برای نخستین بار موفق به کسب مدال ارزشمند برنز در ژیمناستیک هم شد و این امر نشان دهنده برنامه های این فدراسیون و رشد و توسعه این رشته المپیکی در ایران است.

وی ادامه داد: فدراسیون ژیمناستیک ایران همکاری و تعامل خوبی با فدراسیون جهانی داشته و بدون تردید حمایت های کمیته ملی المپیک از فدراسیون ژیمناستیک، ما را دلگرم و در حمایت های همه جانبه در اجرای برنامه های توسعه ای این فدراسیون مصمم تر می نماید و امیدواریم ژیمناستیک ایران با برنامه ریزی های خوبی که مسئولان آن دارند و حمایت های کمیته ملی المپیک و فدراسیون جهانی به روند رو رشد خود ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 109

به "دیدار نایب رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک با دبیرکل کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار نایب رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک با دبیرکل کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید