ترابی آبرودار پرسپولیسی ها

به گزارش ایستگاه بازی، در نخستین دیدار تیم ملی کشورمان مقابل یمن در جام ملت های آسیا، از بین ملی پوشان پرسپولیس علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی مقابل یمن به میدان رفتند و نود دقیقه بازی کردند اما به احمد نوراللهی فرصت نرسید. در این بین جدا از اینکه به خاطر یکطرفه بودن بازی، بیرانوند در این مسابقه محک نخورد و کار بسیار راحتی نداشت، مهدی ترابی نمایش درخشانی ارائه کرد تا پرسپولیسی ها به خاطر در اختیار داشتن چنین بازیکنی در نیم فصل دوم لیگ برتر بشدت خوشحال و امیدوار شوند.

ترابی آبرودار پرسپولیسی ها

ترابی که بعد از مصدومیت جهانبخش در پست وینگر راست به میدان رفته بود مقابل یمن نمایشی هیجان انگیز و فوق العاده داشت و از همان دقیقه نخست نشان داد چقدر برای ارائه توانایی هایش انگیزه دارد.

ترابی در کنار طارمی و آزمون خط حمله تیم ملی را تبدیل به نقطه قوت تیم ایران کرد و در بازی های ترکیبی و کارهای انفرادی فوق العاده بود.ترابی همچنین در این بازی می توانست نامش را جزو گلزنان مسابقه ثبت کند اما بدشانس بود و دو بار ضرباتش به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

شوت دقایق پایانی او که می توانست گل ششم تیم ملی را به همراه داشته باشد به شکلی فنی و زیبا نواخته شد و چنانچه گل می شد می توانست یکی از بهترین گل های جام ملتها باشد.این شوت و بازی درخشان ترابی در صفحات هواداری پرسپولیسی ها در فضای مجازی دست به دست می گردد و نمایش عالی او مقابل یمن بازتاب گسترده ای بین طرفداران پرسپولیس داشته است. لازم به ذکر است ترابی در گل چهارم که آزمون به ثمر رساند هم نقش موثری داشت و به نوعی پاس گل داد. حالا طرفداران پرسپولیس و کادر فنی این تیم بعد از این نمایش ترابی به او امیدوار شده اند و حالا براحتی می توان گفت ترابی بهترین خرید نیم فصل سرخ ها بوده است که فوق العاده آماده به نظر می رسد.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 129

به "ترابی آبرودار پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابی آبرودار پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید