احسان کمالی هنرمند بجنوردی نشان طلایی را کسب کرد

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، احسان کمالی با ارائه فیلم کوتاه قارلاواج پیروز شد در سیزدهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین. نت، نشان طلایی را به دست آورد.

احسان کمالی هنرمند بجنوردی نشان طلایی را کسب کرد

گفتنی است، احسان کمالی، نویسندگی و کارگردانی و داریوش سرمدی تهیه کنندگی این فیلم مستند کوتاه را بر عهده داشتند.

همچنین این مستند در خصوص مثلث عشقی بین پیرمرد، همسر وی و اسب او به نام قارلاواج است.

گفتنی است، احسان کمالی، متولد 1366 دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت آی تی، عکاس برجسته کشوری و کارگردانی تعدادی از فیلم های کوتاه و مستند و کسب مقام ها و افتخارات زیادی در جشنواره های مختلف استانی، ملی و بین المللی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

درخشش عکاس بجنوردی در جشنواره بین المللی خیام

همچنین امید شکری، عکاس بجنوردی در ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام پیروز به دریافت لوح تقدیر از سوی هیئت داوران این جشنواره شد.

گفتنی است، این دوره از جشنواره در 6 بخش با موضوعات آزاد تک رنگ، آزادرنگی، شهر، خلاق، گردشگری و تلفن برگزار گردید که یک هزار و 408 شرکت کننده با 13 هزار و 409 عکس از50 کشور در این جشنواره شرکت کردند که در بخش نمایشگاهی این جشنواره 122 اثر انتخاب شده و در میان این آثار، اثر امید شکری از عکاسان به نام خراسان شمالی نیز به چشم می خورد.

گفتنی است، امید شکری، متولد 1354 دارای مدرک تحصیلی مهندسی کشاورزی که از سال 75 عکاسی را به صورت حرفه ای شروع نموده و تا کنون کسب رتبه نخست مطبوعات کشور عکس خبری، تقدیر در جشنواره بین المللی روژان، تقدیر در جشنواره تاجیکستان و کسب مقام های برتر در جشنواره های ملی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 132

به "احسان کمالی هنرمند بجنوردی نشان طلایی را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان کمالی هنرمند بجنوردی نشان طلایی را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید