23نفر تازه ترین مهمان خانه ها در دوران قرنطینه

به گزارش ایستگاه بازی، فیلم سینمایی 23 نفر به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی مجتبی فراورده از دیروز در شبکه توزیع نمایش خانگی نهاده شد.

23نفر تازه ترین مهمان خانه ها در دوران قرنطینه

جهت دریافت خدمات برآورد هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، فیلم سینمایی 23نفر به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه نمایندگی مجتبی فراورده که به تازگی اکران خود در سینماها را به خاتمه رسانده از روز گذشته دوشنبه 4 فروردین در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

این فیلم سینمایی که از جمله کارهای سازمان اوج هم به حساب می آید، پیروز به دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی جشنواره سی و هفتم فیلم فجر، پروانه زرین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم کودک نوجوان اصفهان و فیلم برگزیده یونسکو در ایران شد.

گفتنی است که این فیلم علی رغم شایستگی ها و تحسین بسیار از سوی منتقدان سینمایی در زمان جشنواره سی و هفتم فیلم فجر، در دوران اکران مورد بی مهری نهاده شد تا حدی که مجتبی فراورده تهیه نماینده آن لب به شکایت و نقدها تند گشود.

فراورده در تبادل نظر با خبرگزاری خبرنگاران در مورد اکران فیلم خودش گفت: با این نوع چینش اکران آدمی تصور می نماید که چون امثال 23 نفر فیلم خوبی است باید در اکران نابودش نمایند؛ جوری که انگار در این سینما نباید دیگر از این جنس فیلم ها ساخت.

انتهای پیغام/4139/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 775

به "23نفر تازه ترین مهمان خانه ها در دوران قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23نفر تازه ترین مهمان خانه ها در دوران قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید