200 آلمانی در کنار کردها در سوریه و عراق می جنگند

به گزارش ایستگاه بازی، وزارت کشور آلمان از سفر بیش از 200 نفر از این کشور برای مقابله با تروریست های داعش در کنار کردها در سوریه و عراق اطلاع داد.

200 آلمانی در کنار کردها در سوریه و عراق می جنگند

با قیمت تور آلمان زمستان 99 از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، وزارت کشور آلمان روز دوشنبه اظهار داشت: بیش از 200 نفر از این کشور به عراق و سوریه سفر نموده اند تا در کنار نمودها با تروریست های داعش بجنگند.

این گزارش اضافه کرد: 69 نفر از 204 جنگجویی که به عراق و سوریه سفر نموده اند، از اتباع آلمانی هستند. البته این آمارها شامل مبارزانی نمی گردد که برای پیشمرگه های کرد می جنگند.

از داوطلبانی که از سال 2013 تا به امروز از آلمان به عراق و سوریه رفته اند، تا به امروز 102 نفر به این کشور بازگشته اند که 43 نفر آنها شهروندان آلمانی هستند. 3 نفر نیز تا به امروز کشته شده اند که یکی از انها در حمله هوایی ترکیه به روستایی در سوریه در نوامبر گذشته بوده است.

دولت آلمان به اتباع این کشور نسبت به سفر به مناطقی در سوریه و عراق که با درگیری های شدیدی روبرو است، هشدار داده است. ولی این مساله مانع از سفر این جنگجویان به عراق و سوریه و بازگشت آنها به آلمان نشده است.

آمریکا در حال مسلح کردن نیروهای دموکراتیک سوریه است ولی این مساله موجب تشدید تنش بین واشنگتن و آنکارا شده است. ترکیه جنگجویان کرد را سازمانی تروریستی می داند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 783

به "200 آلمانی در کنار کردها در سوریه و عراق می جنگند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 آلمانی در کنار کردها در سوریه و عراق می جنگند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید