کرونا در آمریکا؛ سس کچاپ کمیاب شد

به گزارش ایستگاه بازی، آمریکا با کمبود سس گوجه فرنگی (کچاپ) روبرو شده است. دلیل کمبود این چاشنی محبوب، افزایش تقاضا در دوران کرونا برای کیسه های کوچک یک بار مصرف سس است.

کرونا در آمریکا؛ سس کچاپ کمیاب شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش بی بی سی، هاینز، پرفروش ترین مارک سس کچاپ در آمریکا، گفته افزایش تقاضا به دلیل اوج دریافت سفارش غذا از خانه ها است.

بسته های سس معمولا در کنار غذا هایی قرار می گیرند که به خانه مشتری فرستاده می شوند، در حالی که رستوران ها اغلب از شیشه های سس استفاده می نمایند. کارخانه هاینز می گوید خط فراوریشان را با شرایط جدید تطبیق داده اند، فراوری سس های شیشه ای را متوقف و سعی نموده فراوری این سس های یک بار مصرف را افزایش دهد، اما تقاضا بیشتر از عرضه است.

به نوشته روزنامه وال استریت ژورنال بهای بسته های سس کچاپ از ژانویه 2020 حدود 13 درصد بیشتر شده است. گزارش شده است که مدیران رستوران ها برای برطرف احتیاج خود به خرید از فروشگاه ها و استفاده از مارک های متفرقه روی آورده اند.

مالک یک رستوران در دنور کلرادو گفت: چطور می توانیم سیب زمینی سرخ نموده را بدون سس کچاپ جلوی مشتری بگذاریم؟

به گزارش رسانه های آمریکا گذشته از سس، اقلامی مانند دستمال توالت، پپرونی و قوطی های آلومینیومی نیز در نتیجه شیوع کرونا کمیاب شده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1494

به "کرونا در آمریکا؛ سس کچاپ کمیاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در آمریکا؛ سس کچاپ کمیاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید