پست جدید اینستاگرامی کارلوس کی روش

به گزارش ایستگاه بازی، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مطلبی را به وسیله صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

پست جدید اینستاگرامی کارلوس کی روش

به گزارش گروه ورزش خبرنگاران، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مطلبی را در مورد تیم ملی در آستانه مسابقات جام ملت های 2019 آسیا به وسیله صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

پیغام سرمربی تیم ملی:

جام ملت های 2019 و تمام ماجراجویی هایش از امروز با ثبت لیست نهایی تیم ملی رسما شروع می گردد.

چیزی که تا به امروز ما را نکشته تنها می تواند قوی تر و بهترمان کند!!. آخرین گفته ام را تقدیم می کنم تا از طرف طرفداران تیم ملی قلب خود را بگشایم.

وقتی شما وظایف بزرگی بر دوش دارید، ولی در راستای انجام مسئولیت های خود شکست می خورید، شما احترام و اعتبار خود را از دست می دهید. تنها پاسخ ما بی تفاوتی و نشان دادن بی اعتنایی است. این مسایل نه تنها راجع به و بر علیه اهداف تیم ملی، بلکه راجع به توقعات و رویاهای تیم ملی بود.

ما باید مثبت فکر کنیم و خود را تبدیل به افرادی با ایمان قوی کنیم. ما اگر می خواهیم به رویای بزرگمان دست پیدا کنیم ابتدا می بایست بزرگ فکر کنیم.

یک بار دیگر تشکر می کنم از تمامی آنهایی که درون و بیرون زمین به ما یاری کردند تا به این فرصت بی نظیر برای به چالش کشیدن جام ملتهای 2019 دست یابیم.

برای تک تک شما بهترین ها را در راستای موفقیت تان آرزو می کنم.

همه برای تیم ملی.

به امید آینده.

کارلوس کی روش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 122

به "پست جدید اینستاگرامی کارلوس کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پست جدید اینستاگرامی کارلوس کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید