پربازدید های علمی پزشکی؛ نمکی، وزیربهداشت کیست؟، با سیاه دانه 10 بیماری خطرناک را ریشه کن کنید، شروع ثبت نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد 98، بیماری خطرناک که تا یک سال پس از بهبودی تعقیبتان می نماید

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگار ، اگر امروز پیروز به رصد اخبار علمی پزشکی نشده اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

پربازدید های علمی پزشکی؛ نمکی، وزیربهداشت کیست؟، با سیاه دانه 10 بیماری خطرناک را ریشه کن کنید، شروع ثبت نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد 98، بیماری خطرناک که تا یک سال پس از بهبودی تعقیبتان می نماید

روشی عجیب برای درمان سینوزیت/ با سیاه دانه 10 بیماری خطرناک را ریشه کن کنید/ جبران کمبود کلسیم بدن با غذایی سنتی

مواد معدنی و ویتامین های موجود در سیاه دانه در درمان دیابت، سل، بیماری های قلبی و عروقی، کم خونی و میگرن مفید است.

نمکی، وزیربهداشت کیست؟+ سوابق کارینمکی به عنوان وزیر جدید بهداشت دولت دوازدهم از مجلس شورای اسلامی برای اداره حوزه سلامت کشور رای اعتماد گرفت.

علائم حمله قلبی در خانم ها که از آنها بی خبرید+ راهکارهای پیشگیری و درمانبرخلاف باور عموم علائم حمله قلبی در خانم ها با آقایان متفاوت است و با مشاهده این علائمی باید فوری به پزشک مراجعه کنید.

کاهش وزن در خواب با 6 روش آسان+ اینفوگرافیبا خوردن زودهنگام شام در بین ساعت های 7 تا 9 شب می توان بسیار سریع در خواب لاغر شد.

درمان عفونت ها و ضایعات پوستی بدون احتیاج به عمل جراحییکی از محققان قلم پزشکی را ساخته است که به یاری آن می توان ضایعات پوستی را بدون احتیاج به عمل جراحی درمان کرد.

بیماری خطرناک که تا یک سال پس از بهبودی تعقیبتان می کندتا یک سال پس از بهبود از بیماری آنفلوآنزا، خطر ابتلا به مسئله ای بسیار خطرناک برای رهاشدگان از شر این بیماری وجود دارد.

28 بهمن؛ شروع ثبت نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد 98توکلی گفت: ثبت نام مجدد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 از روز یکشنبه 28 بهمن ماه شروع می گردد.

عوامل موثر در ایجاد مسمومیت+ راه چاره های درمانیزندگی شهر نشینی و هوای آلوده در کنار بعضی عادات نامناسب سبب بروز مسمومیت غذایی در افراد می گردد.

پوشش 73 هزار نفری دانش آموزان در طرح فراگیر / آموزش ها به سمت مهارت محوری سوق پیدا نموده استقدمی گفت: موضوع طرح فراگیر مورد توجه قرار دادیم و 73 هزار نفر در این طرح پوشش داده شده اند.

وزارت بهداشت باید اقدامات موازی با خدمات حوزه بهداشت را حذف کند/ به جای تربیت دانشجوی مازاد از فارغ التحصیلان بهداشتی استفاده گردد

مهری گفت: وزارت بهداشت باید اقدامات موازی با خدمات حوزه بهداشت را حذف و به جای تربیت دانشجوی مازاد از هزاران فارغ التحصیل رشته های بهداشتی استفاده کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 146

به "پربازدید های علمی پزشکی؛ نمکی، وزیربهداشت کیست؟، با سیاه دانه 10 بیماری خطرناک را ریشه کن کنید، شروع ثبت نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد 98، بیماری خطرناک که تا یک سال پس از بهبودی تعقیبتان می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پربازدید های علمی پزشکی؛ نمکی، وزیربهداشت کیست؟، با سیاه دانه 10 بیماری خطرناک را ریشه کن کنید، شروع ثبت نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد 98، بیماری خطرناک که تا یک سال پس از بهبودی تعقیبتان می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید