واکنش نامزدهای دموکرات انتخابات آمریکابه حادثه تیراندازی در تگزاس

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری هیل، روز شنبه دو حادثه تیراندازی در شهرهای میدلند و ادسا تگزاس که با عملیات پنج ساعته تعقیب و گریز پلیس با مهاجمان و در نهایت دستگیری یک مظنون و کشته شدن مظنون دیگر سرانجام یافت، واکنش شماری از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را در پی داشت.

واکنش نامزدهای دموکرات انتخابات آمریکابه حادثه تیراندازی در تگزاس

بتو اُرورک نماینده پیشین ایالت تگزاس و نامزد حزب دموکرات در یک مراسم انتخاباتی در ایالت ویرجینیا این وضعیت را بسیار نامطلوب خواند و در یک پیام توئیتری نوشت: ما نمی دانیم که چه تعداد کشته شده اند. انگیزه آن را نمی دانیم. اما می دانیم که این وضعیتی بسیار بد است و می دانیم که این [حوادث تیراندازی] باید در کشورمان متوقف شود.

سناتور الیزابت وارن دموکرات از ایالت ماساچوست نیز با انتشار یک پیام توئیتری خواستار اقدام کنگره برای مقابله با خشونت اسلحه شد و نوشت که از شنیدن خبر تیراندازی و زخمی شدن 21 تن بسیار غمگین شده است. در این پیام توئیتری آمده است: ما نباید با این ترس و وحشت تقریباً هرروزه زندگی کنیم. ما تاکنون تعداد زیادی را به دلیل خشونت اسلحه از دست داده ایم. کنگره اکنون باید دست به اقدام زند.

از سوی دیگر، سناتور کاملا هریس نیز در توئیت خود نوشت: من از این تیراندازی ها خسته شدم. آمریکا نیز از این تیراندازی ها خسته و بیزار است. ما باید دست به اقدام زنیم.

استیو بولاک فرمانده دموکرات مونتانا و یکی از تازه واردان به عرصه رقابتهای 2020، در بیانیه ای اعلام کرد که تیراندازی تگزاس ظرف کمتر از 24 ساعت پس از تیراندازی یک فرد مهاجم در آلاباما که منجر به کشته شدن 10 تن در یک مسابقه فوتبال در یک دبیرستان شد، رخ داد. وی در بیانیه خود نوشت: شب گذشته، 10 نفر در آلاباما مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. آنچه که می دانیم این است که زندگی افراد بی شماری برای همیشه تغییر یافت. این امر بهنجار نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 356

به "واکنش نامزدهای دموکرات انتخابات آمریکابه حادثه تیراندازی در تگزاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش نامزدهای دموکرات انتخابات آمریکابه حادثه تیراندازی در تگزاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید