نگرانی شدید از انتقال کرونا در پروازهای طولانی مدت

به گزارش ایستگاه بازی، هرچه تعداد بیشتری از افراد دوباره به مسافرت می فرایند، نگرانی در مورد انتقال کرونا از پروازهای طولانی مدت هواپیمایی بیشتر می شود.

نگرانی شدید از انتقال کرونا در پروازهای طولانی مدت

خبرنگاران - به گزارش واشنگتن پست، CDC اکنون حدود 1600 مورد از پرواز افراد در معرض خطر انتشار ویروس کرونا را آنالیز کرده و 11000 مسافری را که به طور بالقوه در معرض ابتلا به این ویروس در پروازها بودند را نیز شناسایی کرده است. براندان هیگینز، مسافر یکشنبه شب در فرودگاه بوستون لوگان که در حال پرواز به سمت نیویورک بود، گفت: ما باید هر آنچه را که می توانیم انجام دهیم تا ایمن بمانیم.

روز جمعه دو مطالعه جدید در ژورنال CDC منتشر شد، که به شواهد فزاینده ای مبنی بر اینکه پروازهای طولانی مدت منجر به گسترش ویروس می شود، اشاره دارد در حالیکه بسیاری از کشورها شروع به رفع محدودیت های پرواز کرده اند. در اولین مطالعه آنالیز پرواز یک مسافر در یک پرواز تجاری 10 ساعته نشان داد که احتمالاً ویروس را به 15 سرنشین منتقل کرده است. نتیجه می گیریم که خطر انتقال کرونا در هواپیما در طول پروازهای طولانی واقعی است، حتی در کلاس تجاری که تنظیمات فاصله بین صندلی ها بسیار بیشتر از فاصله تعیین شده برای رعایت فاصله اجتماعی است. تا زمانی که کرونا تهدید همه گیر جهانی را ایجاد کند، برای ایمن بودن پرواز، اقدامات بهتری برای جلوگیری از عفونت در هواپیما و روش های غربالگری ورود لازم است.

مطالعه دوم پرواز 15 ساعته بین المللی را که در ماه مارس از فرودگاه بوستون در حال عزیمت بود، مورد آنالیز قرار داد، جایی که احتمالاً دو نفر ویروس را به دو عضو خدمه کابین منتقل کردند. طبق یافته ها، نتایج ما نشان می دهد که کرونا می تواند در هواپیما منتقل شود. برای جلوگیری از انتقال ویروس در طول سفر، اقدامات کنترل عفونت باید ادامه یابد. افسران TSA که در فرودگاه های ایالات متحده کار می کنند نیز با کرونا در تماس بوده اند.

منبع : flip

منبع: چمدان
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1199

به "نگرانی شدید از انتقال کرونا در پروازهای طولانی مدت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی شدید از انتقال کرونا در پروازهای طولانی مدت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید