ناوالنی: مقام های روسیه مرا تهدید می دانند

به گزارش ایستگاه بازی، منتقد کرملین برای نخستین بار از زمان ترخیص از بیمارستانی در برلین با یک وبلاگ نویس روس برجسته در یوتیوب مصاحبه ویدیویی دو ساعته انجام داد.

ناوالنی: مقام های روسیه مرا تهدید می دانند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، الکسی ناوالنی، منتقد 44 ساله کرملین در مصاحبه روز دوشنبه گفت: شرایط جسمانی من خیلی بهتر شده و پزشکان از سرعت بهبودی من متعجب شده اند اما دستانم به شدت می لرزد و تحت فیزیوتراپی قرار دارم.

ناوالنی پس از بیهوش شدن در یک پرواز داخلی در سیبری در ماه اوت، اخیرا از کما بیرون آمد. وی برای معالجه به برلین منتقل شد و پزشکان آلمانی می گویند که ناوالنی با گاز اعصاب روسی نوویچوک مسموم شده است.

این منتقد کرملین معتقد است که سرویس های اطلاعاتی روسیه او را با یک عامل اعصاب مسموم کردند چون مقام ها او را تهدیدی در آستانه انتخابات پارلمانی سال آینده می دیدند.

ناوالنی گفت: آنها متوجه شدند که پیش از انتخابات دوما مسائل بسیار بسیار بزرگی آنها را تهدید می نماید. نمی دانم چطور یک عامل اعصاب توانسته به داخل سیستم بدنم نفوذ کند اما ممکن است من وسیله ای را لمس نموده باشم.

اظهارات این سیاستمدار ضد پوتین در حالی مطرح می گردد که کرملین بارها این ادعاها را رد نموده و تاکید می نماید هرگونه موضعی دال بر اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه یا مقام های روس در شرایط کنونی ناوالنی مقصر هستند، نادرست است.

، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1191

به "ناوالنی: مقام های روسیه مرا تهدید می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوالنی: مقام های روسیه مرا تهدید می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید