مقاله: محله چولون هوشی مین (ویتنام)

به گزارش ایستگاه بازی، مسافران تور ویتنام می توانند در زمان گشت و گذار در محله چولون هوشی مین، سوغاتی های عالی برای برگرداندن از این سفر بی نظیر را بخرند. بازار بین تای با این که به عنوان یک بازار عمده فروشی شناخته می شود اما تعدد زیادی فروشگاه وجود دارند که کالاهای خود را به صورت تکی هم ارائه می دهند. از میان کالاهای محبوب برای خرید در محله چولون هوشی مین می توان به ابریشم ویتنامی و پارچه های سوزن دوزی شده با دست اشاره کرد. در اینجا همچنین می توانید میوه های خوشمزه گرمسیری را هم پیدا کنید.

مقاله: محله چولون هوشی مین (ویتنام)

بازار شلوغ و پر هیاهوی بین تای، اصلی ترین جاذبه محله چینی های چولون شهر هوشی مین است. مسافران تور ویتنام در اینجا می توانند هر چه که تصور می کنند را پیدا کنند؛ از محصولات غذایی تازه تا انواع صنایع دستی و کالاهای ویتنامی و چینی. معبد تین هائو در خیابان نگوین ترا و معبد کوام ام در خیابان لائو تو قرار گرفته اند؛ هر دوی این معبدها معماری سنتی چینی دارند. در داخل شان پاگوداها، حیاط ها، عبادتگاه ها و نقاشی های بسیار جالب توجه وجود دارند. محله چینی های هوشی مین همچنین منزلگاه مسجد چولون است. یک کلیسای کوچک کاتولیک هم در خیابان دونگ هوک لاک قرار گرفته است.

محله چولون تعداد زیادی رستوران با غذاهای عالی محلی را در خود جای داده است، به اضافه دکه های خیابانی فروش غذا با قیمت های فوق العاده ارزان. مانند خیلی دیگر از محله های چینی در نقاط مختلف دنیا، مسافران تور ویتنام در اینجا هم می توانند انتظار دیدن اردک های سرخ شده که جلوی غذاخوری ها آویزان شده اند را داشته باشند. نودل هایی که در این محله ارائه می شوند طمع و رایحه نودل های چینی را دارند و با نودل های ویتنامی متفاوت هستند.

منبع مقاله: محله چولون هوشی مین (ویتنام)

انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1863

به "مقاله: محله چولون هوشی مین (ویتنام)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: محله چولون هوشی مین (ویتنام)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید