معترضان هنگ کنگی به دنبال تسخیر کنسولگری انگلیس هستند

به گزارش ایستگاه بازی، خبرنگاران: تعدادی از مردم هنگ کنگ به دلیل عدم حمایت دولت انگلیس از اعتراضات این منطقه قصد تصرف کنسولگری انگلیس در این شهر را دارند.

معترضان هنگ کنگی به دنبال تسخیر کنسولگری انگلیس هستند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از تلگراف، همزمان با افزایش فشار پلیس هنگ کنگ بر معترضان این کشور برای ترک خیابان ها و خاتمه دادن به اعتراضات دانشجویان معترض هنگ کنگی قصد دارند به نشانه اعتراض به عدم حمایت انگلیس از جنبش های حامی دموکراسی خیابان های منتهی به کنسولگری انگلیس در هنگ کنگ را مسدود نمایند.

مقامات دولتی هنگ کنگ از معترضان درخواست نموده تا به خانه های خود بازگشته و به بیش از 6 هفته تظاهرات که باعث تعطیلی بخش هایی از این شهر شد.

به گزارش رسانه های محلی انتظار می رود پلیس طی روزهای آینده با استفاده از هزاران نیروی خود عملیاتی را علیه معترضان شروع کند.

معترضان برای اطلاع رسانی به مردم با استفاده از پوسترهایی در مناطق اعتراضی زمان تصرف کنسولگری انگلیس را 21 نوامبر اعلام نموده اند.

برگزار نمایندگان این حرکت اعتراضی اعلام نموده اند که هدف از این اقدام نشان دادن خشم آنها از انگلیس برای عدم اعتراض به چین نسبت به نقض توافقات میان دوکشور در زمان بازگشت هنگ کنگ به چین در سال 1997 است.

آنا کیت چوی، یکی از رهبران این جنبش گفت: ما از اینکه دولت بریتانیا سالها نسبت به نقض توافق چین مبنی بر عدم مداخله در سیاستهای هنگ کنگ بی توجه بوده به شدت عصبانی هستیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 614

به "معترضان هنگ کنگی به دنبال تسخیر کنسولگری انگلیس هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضان هنگ کنگی به دنبال تسخیر کنسولگری انگلیس هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید