مصاحبه با گوران ماکسیموویچ فقط به وسیله فدراسیون تیراندازی!

به گزارش ایستگاه بازی، پس از بازی های آسیایی 2018 اندونزی مسئولان فدراسیون تیراندازی اعلام کردند مصاحبه با سرمربی تیم تنها به وسیله آنها انجام می گردد.

مصاحبه با گوران ماکسیموویچ فقط به وسیله فدراسیون تیراندازی!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران تیم ملی تیراندازی کشورمان در حالی به رقابت های خود در بخش تفنگ بازی های آسیایی 2018 انتها داد که کسب مدال برنز مه لقا جام بزرگ در تفنگ 50 متر سه شرایط، عنوان چهارمی آرمینا صادقیان در تفنگ 10 متر، فینالیست شدن الهه احمدی در تفنگ 10 متر و سه شرایط و حضور مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام در فینال سه شرایط و تفنگ 10 متر بهترین عناوین تیراندازان بود.

تیراندازان کشورمان در بخش تفنگ که امید اول مدال آوری تیراندازی ایران بودند تنها با یک مدال برنز به کار خود انتها دادند تا ضعیف ترین عملکرد را در سه دوره اخیر بازی های آسیایی به نمایش بگذارند.

پس از این اتفاقات خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در تماس های مختلف سعی کرد در مورد عملکرد تیم تفنگ با گوران ماکسیموویچ گفت وگو کند اما وی در پاسخ گفت: باید با فدراسیون تیراندازی هماهنگی گردد.

وی همچنین در جریان بازی های آسیایی با خبرنگاران اعزامی حاضر در اندونزی نیز گفت وگو نکرد.

ماکسیموویچ در آخرین تماس خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مسابقات جهانی کره جنوبی که هفته آینده برگزار می گردد اهمیت زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد، فدراسیون از من خواسته تا مصاحبه ها با هماهنگی آنها انجام گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 733

به "مصاحبه با گوران ماکسیموویچ فقط به وسیله فدراسیون تیراندازی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه با گوران ماکسیموویچ فقط به وسیله فدراسیون تیراندازی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید