مشارکت 3 کشتی روسیه در رزمایش نظامی مشترک با ایران و چین

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش روزنامه داخلی وزارت دفاع روسیه این کشور، یک کشتی جنگی و دو کشتی کمکی را برای انجام مانورهای نظامی-دریایی مشترک به همراه ایران و چین در مناطق شمال غربی دریای عمان، به منطقه اعزام نموده است.

مشارکت 3 کشتی روسیه در رزمایش نظامی مشترک با ایران و چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، روزنامه کراسنایا زوزودا (روزنامه داخلی وزارت دفاع روسیه) اطلاع داد که روسیه یک کشتی جنگی و دو کشتی یاریی را برای انجام مانورهای نظامی-دریایی مشترک با چین و ایران که در مناطق شمال غربی دریای عمان شروع شده اعزام نموده است.

طبق اطلاعات این روزنامه، از تاریخ 27 تا 30 دسامبر (6 الی 9 دی ماه)، کشتی جنگی یاروسلاو مودری متعلق به ناوگان دریای بالتیک روسیه به همراه تانکریلنیا و کشتی نجات ویکتور کونتسکی در مانورهای نظامی-دریایی مشترک روسیه-ایران-چینی شرکت می نمایند.

در جریان این تمرینات نظامی مشترک در دریای عمان، عملیات آزاد سازی یک کشتی به اسارت گرفته شده توسط دزدان دریایی و همچنین یاری رسانی به یک کشتی که دچار بلای طبیعی شده، انجام می گردد.

علاوه بر این، کشتی های نظامی سه کشور، مانورهای دریایی مشترکی را انجام می دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 673

به "مشارکت 3 کشتی روسیه در رزمایش نظامی مشترک با ایران و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 3 کشتی روسیه در رزمایش نظامی مشترک با ایران و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید