محدودیت های مسافرتی کانادا یک ماه دیگر تمدید شد

به گزارش ایستگاه بازی، محدودیت های مسافرتی که دولت کانادا در شروع همه گیری ویروس کرونا برای اغلب مسافران خارجی از روز 18 مارس برقرار نموده بود، تا روز 31 اوت تمدید شد.

محدودیت های مسافرتی کانادا یک ماه دیگر تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

محدودیت های مسافرتی که دولت کانادا در شروع همه گیری ویروس کرونا برای اغلب مسافران خارجی از روز 18 مارس برقرار نموده بود، تا روز 31 اوت تمدید شد.

در ابتدا این محدودیت ها تا روز 30 ژوئن اعلام شده بود ولی تا سرانجام ماه ژوئیه ادامه پیدا کرد اما برای دومین بار تا سرانجام ماه جاری میلادی تمدید شد.

بر اساس اعلام وزارت مهاجرت، شهفرایندی و پناهندگی کانادا در حال حاضر افراد زیر می توانند به کانادا سفر نمایند:

  • شهفرایندان کانادا
  • افراد دارای اقامت دایم کانادا
  • بعضی از افرادی که ویزای ورود برای اقامت دایم کانادا را دریافت نموده اند
  • بعضی از کارگران خارجی موقت
  • بعضی از دانشجویان بین المللی
  • بستگان درجه یک شهفرایندان کانادایی و افراد دارای اقامت دایم کانادا
  • فهرست کامل افرادی که از محدودیت های مسافرتی کانادا معاف هستند در اینجا در دسترس است.

تصمیم دولت کانادا مبنی بر تمدید محدودیت های مسافرتی به دلیل افزایش تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در خارج از کانادا اتخاذ شده است. تعداد افراد مبتلا به بیماری کووید-19 در ماه آوریل امسال در کانادا افزایش یافت، اما پس از اقدام سریع دولت در جلوگیری از گسترش این ویروس، شیب ابتلا به ویروس کرونا در این کشور سیر نزولی پیدا کرد.

علاوه بر تعطیلی گسترده اغلب بخش های مالی در شروع همه گیری و برقراری فاصله گیری اجتماعی و استفاده اجباری از ماسک در بعضی از مناطق، ایجاد محدودیت های مسافرتی و جلوگیری از ورود افراد خارجی به کانادا از عوامل مهم در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در کشور بود.

البته در طول بحران همه گیری کرونا، اغلب بخش های مربوط به آنالیز پفراینده های مهاجرتی در وزارت مهاجرت، شهفرایندی و پناهندگی کانادا همچنان به فعالیت خود ادامه دادند و تا حد ممکن از بروز وقفه در فرایند آنالیز این پفراینده ها جلوگیری شد.

منبع: اینترنت
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1168

به "محدودیت های مسافرتی کانادا یک ماه دیگر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های مسافرتی کانادا یک ماه دیگر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید