مازاد بودجه پیش بینی شده بریتیش کلمبیا پس از پاندمی بدل به کسری بودجه شد

به گزارش ایستگاه بازی، با استناد به بیانیه های اقتصادی حسابرسی شده بریتیش کلمبیا برای سال اقتصادی 2019-2020، هزینه غیرمنتظره پاسخ اولیه به کووید-19 باعث شد امور اقتصادی استان تغییرات عظیمی کند و استان از کمی مازاد بودجه به یک کسری 321 میلیون دلاری برسد.

مازاد بودجه پیش بینی شده بریتیش کلمبیا پس از پاندمی بدل به کسری بودجه شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

کرول جیمز وزیر دارایی گفت کاهش سود مالیاتی در فصل چهارم و ضررهای ثبت شده در سازمان بیمه بریتیش کلمبیا که هر دو مرتبط با پاندمی است هم از فاکتورهایی بودند که روی این تغییر اثر گذاشتند.

به این ترتیب کسری بودجه تخمین زده شده نمایانگر کاهشی 595 میلیون دلاری از 274 میلیون دلار مازاد بودجه ای است که پیش بینی می شد در بودجه 2019 مشاهده گردد.

سودهای فراوری شده از مالیات های درآمد شخصی، مالیات مصرف و مالیات املاک همگی پایین تر از حد انتظار بودند. این مسئله مخصوصا در فصل چهارم سال مالی منتهی به سی و یکم مارس سال جاری دیده می گردد.

علاوه بر این، شرکت بیمه استان به خاطر شرایط بازار تحت تاثیر کووید-19 بیش از 298 میلیون دلار از دست داد.

آمریکای شمالی در آغاز مارس به طور جدی آغاز به حس کردن اثرات پاندمی هم به صورت مالی و هم فراتر از آن کرد. دولت استانی روز هجدهم مارس اعلام شرایط اورژانسی کرد.

جیمز می گوید بریتیش کلمبیا هنوز از نظر مالی در شرایط نسبتا خوبی باقی مانده اما انتظار دارد طی سال های آینده هنوز بازمانده اثرات پاندمی را حس کند.

او گفت: با وجود اثرات کووید-19، من شاد هستم که بریتیش کلمبیا هنوز نشانه های مثبتی از خود بروز می دهد که از جمله آن ها می توان به بهبود ارقام اشتغال، مخارج سرمایه قدرتمند و بهترین شرایط مقرون به صرفگی بدهی در کانادا اشاره نمود.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1122

به "مازاد بودجه پیش بینی شده بریتیش کلمبیا پس از پاندمی بدل به کسری بودجه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازاد بودجه پیش بینی شده بریتیش کلمبیا پس از پاندمی بدل به کسری بودجه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید