فردا آخرین فرصت بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی

به گزارش ایستگاه بازی، مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان اینکه فردا آخرین مهلت استفاده از تسهیلات ویژه بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی، است، گفت: این فرصت غیر قابل تکرار است.

فردا آخرین فرصت بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی

جواد انوری در گفت وگو با خبرنگاران، انتها مهرماه را آخرین فرصت بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی دانست و اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل سازمان امور مالیاتی کشور، ادارات امور مالیاتی سراسر استان فردا تا ساعت 20 آماده ارائه خدمت به مودیان مالیاتی هستند.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان اینکه در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده و برخورداری از تسهیلات یاد شده تا انتها امسال این امکان در سال آینده فراهم نخواهد بود، گفت: بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی یک فرصت استثنایی است.

انوری با اشاره به سیاست سازمان امور مالیاتی کشور در راستای حمایت از فعالان مالی به ویژه فعالان مالی عرصه فراوری، گفت: آن دسته از مودیانی که بدهی های مالیاتی خود را تا انتها مهرماه امسال پرداخت نمایند، مودی خوش حساب تلقی می شوند و لذا صد درصد جرایم مالیاتی قابل بخشش آنها مورد بخشودگی قرار می گیرد.

وی یادآور شد: چنانچه مودیان مورد نظر اقدامی نسبت به پرداخت بدهی های قطعی تا انتها مهلت مشخص شده به عمل نیاورند، در زمره مودیان خوش حساب تلقی نخواهند شد و در سال 99 جرایم مالیاتی مودیان موصوف تحت هیچ شرایطی قابل بخشش نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 500

به "فردا آخرین فرصت بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا آخرین فرصت بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید