طراحی سامانه جدید تحت وب سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی

به گزارش ایستگاه بازی، تهران (پانا) - معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی از طراحی سامانه جدید تحت وب سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی اطلاع داد.

طراحی سامانه جدید تحت وب سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، بزرگ عراقی در نشست هماهنگی سنجش سال 1400 که با حضور محرابی مقدم مدیر کل پشتیبانی سازمان، نوری مشاور رییس سازمان، عکافی مدیر حوزه سنجش و مدیر عامل و تیم برنامه نویس شرکت برکت تل به صورت مجازی برگزار گردید، گفت: شرکت برکت تل از جمله شرکت های زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که در حوزه سلامت فعال است و در چند سال اخیر پشتیبانی از سامانه تحت وب سنجش سازمان آموزش و پرورش استثنایی را برعهده داشته است.

وی اضافه نمود: با توجه به گسترش فعالیت های حوزه سنجش، لزوم استخراج داده های مدیریتی از نتایج سنجش و ارتقای امکانات، سامانه جدید سنجش توسط شرکت برکت تل طراحی شده است و در برنامه سنجش امسال به صورت آزمایشی در چند استان بویژه در سنجش پیش دبستانی ها از آن استفاده خواهد شد.

بزرگ عراقی توضیح داد: با تعامل بسیار خوب سازمان آموزش و پرورش استثنایی و برکت تل در چند سال اخیر برنامه سنجش به وسیله سامانه سنجش بدون مشکل اجرا شده است.

معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه در سال گذشته 98.8 درصد دانش آموزان بدو ورود به دبستان تحت پوشش برنامه سنجش قرار گرفتند اظهار کرد: کلیه فرآیندهای ثبت نام، نوبت گیری، مشخص مرکز سنجش نوآموزان و بارگذاری نتایج سنجش به وسیله سامانه تحت وب انجام میگردد که موجب سرعت و دقت در انجام کار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1547

به "طراحی سامانه جدید تحت وب سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سامانه جدید تحت وب سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید