شروط روسیه برای مذاکره با دولت جدید آمریکا

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری کازینفورم قزاقستان بیان کرد که مسکو تنها بر اساس اصل صداقت، احترام متقابل و برابری با دولت آینده ایالات متحده آمریکا همکاری خواهد نمود.

شروط روسیه برای مذاکره با دولت جدید آمریکا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

لاوروف درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 آمریکا (13 آبان ماه) گفت که پس از جمع بندی نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مسکو آماده هر سناریوی ممکنی هست.

وی در پاسخ به سؤالی درباره همکاری روسیه با دولت آینده آمریکا که احتمالاً جو بایدن ریاست آن را برعهده خواهد داشت، گفت: همانطور که رئیس جمهور پوتین گفته است، ما با آرامش در حال تجزیه و تحلیل همه این موارد هستیم، ما هرگونه تصمیمات مردم آمریکا را می پذیریم و با هر دولتی همکاری خواهیم کرد. بی تردید این همکاری تنها بر اساس اصل صداقت، احترام متقابل و عدم مداخله در امور داخلی خواهد بود.

بنا به گفته وزیر خارجه امور روسیه، مسکو حق دارد که انتظار داشته باشد که واشنگتن به منافع قانونی دیگر بازیگران بین المللی از جمله روسیه و قزاقستان احترام بگذارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1295

به "شروط روسیه برای مذاکره با دولت جدید آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروط روسیه برای مذاکره با دولت جدید آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید