سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل منصوب شد

به گزارش ایستگاه بازی، در مراسمی با حضور مدیران اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل، صغری فرشی به عنوان سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل معرفی گردید.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، در این مراسم از زحمات و کوشش های علیرضا دباغ عبدالهی سرپرست پیشین معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی این استان قدردانی به عمل آمد.

نادر فلاحی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل در این مراسم گفت: انتخاب گردشگری به عنوان محور اول توسعه استان این وظیفه را برای مجموعه میراث فرهنگی سنگین تر می نماید.

او با اشاره به اینکه گردشگری یک حوزه فرابخشی است، تاکید نمود: تمام دستگاه ها و نهادهایی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با این حوزه در ارتباط هستند باید در شناساندن ظرفیت های گردشگری استان مجموعه میراث فرهنگی استان را یاری نمایند.

صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی اردبیل نیز در این جلسه گفت: سبد ایده های گردشگری برای جمع آوری نظرات جدید در حوزه گردشگری میزبان ایده های فعالان این حوزه خواهد بود.

او اضافه کرد: تمام کوشش خود را برای بهره وری بالا در حوزه گردشگری انجام خواهیم داد و جذب سرمایه گذار و شناساندن ظرفیت های گردشگری استان در اولویت فعالیت های ما قرار خواهد گرفت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 17

به "سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید