سراج: به دنبال دریافت امتیاز از سپاهان هستیم، آل کثیر را در اختیار باشگاه گذاشته ام

به گزارش ایستگاه بازی، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به شرایط جدول رده بندی قطعاً به دنبال دریافت امتیاز از سپاهان هستیم و این تیم را کاملاً می شناسیم.

سراج: به دنبال دریافت امتیاز از سپاهان هستیم، آل کثیر را در اختیار باشگاه گذاشته ام

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، بهنام سراج در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم در چند بازی گذشته امتیازهای حساسی از دست داده اند، قطعاً در بازی فردا به دنبال کسب امتیاز کامل هستند و فکر می کنم بازی فردا مسابقه زیبا و جذابی از آب دربیاید.

وی اضافه نمود: با توجه به شرایط جدول رده بندی قطعاً به دنبال دریافت امتیاز از سپاهان هستیم و این تیم را کاملاً می شناسیم. سپاهان تیمی خوب، بزرگ و منسجم است و از سرمربی قدرتمندی برخوردار است، ولی ما هم در هفته های گذشته بد بازی نکردیم اما نتایج دلخواه خود را به دست نیاوردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: امیدوارم فردا بتوانیم دست پر از اصفهان برگردیم.

سراج درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: بازیکن محرومی نداریم اما بختیار رحمانی، فاخر تهامی، مصطفی احمدی و سیروان قربانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. همچنین در تمرین روز گذشته مسئله ای برای عیسی آ ل کثیر به وجود آمد. فعلاً این بازیکن را در اختیار باشگاه گذاشته ام تا پس از بازی با سپاهان جلسه ای برگزار و تکلیف این بازیکن را معین کنیم.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1081

به "سراج: به دنبال دریافت امتیاز از سپاهان هستیم، آل کثیر را در اختیار باشگاه گذاشته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراج: به دنبال دریافت امتیاز از سپاهان هستیم، آل کثیر را در اختیار باشگاه گذاشته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید