ریاضی بعد از جلسه با رئیس فدراسیون کشتی: تمایل به میزبانی داریم اما قولی به هم ندادیم، دبیر می داند بر عهدی که بستم، می مانم

به گزارش ایستگاه بازی، رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی گفت: علیرضا دبیر آدم باهوشی است و می داند برعهدی که می بندم و دستی که به سمت من می آید، استوارم.

ریاضی بعد از جلسه با رئیس فدراسیون کشتی: تمایل به میزبانی داریم اما قولی به هم ندادیم، دبیر می داند بر عهدی که بستم، می مانم

مسعود ریاضی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به دیدار روز پنجشنبه خود با علیرضا دبیر گفت: فکر می کنم این جلسه بیش از دو ساعت به طول انجامید و در پایان حمید سوریان و عبدالمهدی نصیرزاده نیز به جمع ما ملحق شدند. جلسه ما 4 محور داشت. ابتدا گزارشی از یک سال و نیم فعالیتم در هیئت کشتی خراسان رضوی به رئیس فدراسیون ارائه کردم و در ادامه در خصوص برنامه ها و مسابقات پیش رو صحبت شد. یک مقدار نیز در خصوص انتظاراتی که ما به عنوان یک استان از فدراسیون کشتی داریم صحبت کردم و در آخر یک سری پیشنهاد بود که مطرح شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا میزبانی مسابقه ای در امسال در مشهد قطعی شده است؟ توضیح داد: حقیقتا نه ما قولی به فدراسیون دادیم و نه فدراسیون قولی به ما و هیچ چیزی صددرصد نشد اما در خصوص جام تختی امسال، جام موسوی و جام طوس صحبت هایی شد و هر دو طرف تمایل به همکاری داشتند.

ریاضی که در انتخابات ریاست فدراسیون از حامیان علیرضا دبیر نبود در خصوص اینکه آیا رئیس فدراسیون در این باره صحبتی داشته است، اعلام کرد: انتخابات اسمش رویش هست. هر کسی برمبنای رای و نظرش رای می دهد و قرار هم نیست بعد از رای دادن، همه چیز مرزبندی گردد. قرار است همکاری خوبی بین ما صورت بگیرد. دبیر آدم باهوشی است و می داند من برعهدی که می بندم و دستی که به سمت من می آید، استوارم. این چیزهایی است که من سعی کردم انجام دهم و فکر می کنم دبیر هم این را از من دریافت کرد و حس اعتماد ایجاد شده است.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی در خصوص اینکه امسال مشهدی ها قصد حضور در لیگ برتر را دارند؟ گفت: علیرضا دبیر لیگ را باعث داغ شدن تنور کشتی می داند. لیگ پول را بین کشتی گیر و مربی جاری می نماید و به همین دلیل از همه استان ها خواسته شده که در بخش اسپانسر فعال باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 250

به "ریاضی بعد از جلسه با رئیس فدراسیون کشتی: تمایل به میزبانی داریم اما قولی به هم ندادیم، دبیر می داند بر عهدی که بستم، می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریاضی بعد از جلسه با رئیس فدراسیون کشتی: تمایل به میزبانی داریم اما قولی به هم ندادیم، دبیر می داند بر عهدی که بستم، می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید