روزبهانی، سرپرست اداره کل تشکل های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد شد

به گزارش ایستگاه بازی، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با صدور حکمی، سرپرست اداره کل تشکل های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

روزبهانی، سرپرست اداره کل تشکل های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد دنیا بین، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، مهندس روزبهانی را به عنوان سرپرست اداره کل تشکل های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

متن حکم بدین توضیح است:

جناب آقای مهندس محمد روزبهانی

با سلام و تحیات؛

ضمن تشکر از زحمات و مساعی مجاهدانه برادر عزیز جناب آقای دکتر محمد قربانی، نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل تشکل های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شوید.

هدف غائی انقلاب اسلامی، تحقق تمدن نوین اسلامی است. تحقق این تمدن به فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی، نیازمند دو عنصر نیروی انسانی و نظریه پردازی است. صندلی این دو در نهاد دانشگاه است و از رهگذر دانشگاه تمدن ساز محقق می گردد. نیروی انسانی دارای تربیت عقلانی، افق آرمانی بلند، دارای کرامت، چارچوب مند، اهل مجاهدت دائم، با اعتماد به نفس، خلاق، و دارای بنیش تمدنی که نقش اصلی را در نظریه پردازی و فراوری علم ایفا می کند.

از جمله اقطاب اثر گذار در تحقق، تثبیت و ارتقای این مولفه ها در دانشگاه، تشکل های سیاسی-اسلامی است.

تعامل سازنده و تعالی بخش با تشکل ها، یاری به گسترش دفاتر تشکل ها در واحدهای دانشگاهی و تهمید نقش آفرینی واقعی تشکل ها در چارچوب قانون ازجمله وظائفی است که انتظار می رود جنابعالی و همکارانتان با همت و عزم جهادی و نگاه عالمانه و با بصیرت، نسبت به انجام آنها اهتمام ورزید. تشکل ها ضمن آنکه بر روی بدنه دانشگاه تاثیر گذارند، خود محلی برای رشد اعضاء هستند و رشد در حین عمل اتفاق می افتد و لذا هر آنچه باعث گردد این رشد به نحو بهتری انجام گیرد مطلوبیت دارد.

بلاشک، اثرگذاری به وسیله تعامل نزدیک، توام با حفظ کرامت و برادرانه با تشکل ها به دست می آید و خداوند، مدیران مجاهد ایستاده در صحنه را برقاعدین نشسته پشت میزها رجحان داده است.

همچنین لازم است تعامل سازنده و مستمری با هیات های نظارت بر تشکلها در واحدهای دانشگاهی و نیز معاونین فرهنگی دانشجویی به عنوان دبیر هیات داشته باشید.

از محضر خداوند متعال برای جنابعالی آرزوی مزید توفیقات دارم.

فرزاد دنیا بین

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1100

به "روزبهانی، سرپرست اداره کل تشکل های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزبهانی، سرپرست اداره کل تشکل های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید