دستور ملک سلمان به سازمان امنیت عربستان برای همکاری در تحقیقات تیراندازی فلوریدا

به گزارش ایستگاه بازی، ملک سلمان به سازمان امنیت عربستان دستور داد تا با سازمان های امنیتی آمریکا در تحقیقات درباره تیراندازی جوان سعودی در پایگاه نظامی فلوریدای آمریکا همکاری کند.

دستور ملک سلمان به سازمان امنیت عربستان برای همکاری در تحقیقات تیراندازی فلوریدا

به گزارش ، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی، ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور به سازمان امنیت عربستان دستور داد تا با سازمان های امنیتی آمریکا در راستای رسیدن به تمام اطلاعاتی که به تعیین شدن ابهامات تیراندازی جوان سعودی در پایگاه نظامی فلوریدای آمریکا کمک می کند، همکاری کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نیز درباره تیراندازی خونین دانشجوی سعودی به سمت نظامیان این کشور گفت: فردی که امروز در فلوریدا تیراندازی کرد به هیچ وجه نماینده احساس سعودی ها نسبت به ما نیست!

وی افزود: ملک سلمان، پادشاه عربستان درباره این موضوع با من تماس گرفت و درخصوص قربانیان حادثه تیراندازی ابراز همدردی کرد.

عصر روز گذشته (جمعه) یک جوان سعودی تحت آموزش نظامی به نام محمد سعید الشمرانی در فلوریدا در یک پایگاه هوایی متعلق به نیروی دریایی آمریکا اقدام به تیراندازی و قتل 3 آمریکایی کرد. نیرو های امنیتی با شلیک گلوله این دانشجوی نظامی سعودی را از پای درآوردند.

این جوان سعودی در این پایگاه درحال آموزش مسائل نظامی بوده است. مقامات آمریکایی اعلام کردند در حال تحقیق درباره تروریستی بودن یا نبودن این حادثه هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 604

به "دستور ملک سلمان به سازمان امنیت عربستان برای همکاری در تحقیقات تیراندازی فلوریدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور ملک سلمان به سازمان امنیت عربستان برای همکاری در تحقیقات تیراندازی فلوریدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید