درگیری ارتش سوریه با تروریست های داعش در بیابان های دیرالزور و حمص

به گزارش ایستگاه بازی، نیروهای ارتش سوریه توانستند یورش هسته های تروریستی داعش در مناطق بیابانی استان دیر الزور و حمص را دفع نمایند.

درگیری ارتش سوریه با تروریست های داعش در بیابان های دیرالزور و حمص

به گزارش گره بین الملل خبرنگاران، منابع خبری سوریه از درگیری شدید ارتش این کشور با تروریست های داعش در بیابان های استان دیرالزور و منطقه السخنه خبر دادند.

به نوشته وبگاه عنب بلدی، تروریست های داعش روز پنج شنبه (دیروز) به مواضع ارتش سوریه حمله کردند و منابع خبری وابسته به تروریست ها مدعی تسلط بر بخش هایی از شهر السخنه در نزدیکی شهر حمص نیز شدند که این ادعا از سوی منابع ارتش سوریه تکذیب شد.

وبگاه البادیه 24 به نقل از فرماندهان ارتش سوریه نوشت که این درگیری ها در 100 کیلومتری شهر السخنه اتفاق افتاده و شایعه تروریست ها به هیچ وجه صحت ندارد و در پی یورش هسته های داعش، نیروهای ارتش سوریه توانستند حمله را دفع نموده و تروریست ها را به عقب برانند. در این میان جنگنده های روسی نیز با پرواز از پایگاه هوایی حمیمیم، مواضع داعش را بمباران کردند.

شهر السخنه در جهت بزرگراه M20 واقع شده است که شهرهای دیرالزور و حمص و تدمر را به یکدیگر متصل می نماید و جهت اصلی انتقال تجهیزات و لجستیک به شرق سوریه محسوب می گردد.

هفته گذشته خبرگزاری اعماق وابسته به تروریست های داعش در یک گزارش تصویری مدعی شد که فرمان جدیدی به عناصر این گروهک مبنی بر انجام عملیات نظامی علیه ارتش سوریه در بیابان استان دیرالزور و حمص داده شده است.

تکفیری های داعش هرچند دیگر هیچ منطقه ای را در سوریه در اشغال خود ندارند؛ اما هر از گاهی در قالب هسته های کوچک به مقرهای ایست بازرسی و پایگاههای ارتش سوریه به خصوص در منطقه بیابانی دیرالزور و حمص یورش می برند که این حملات نیز هر بار دفع می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 901

به "درگیری ارتش سوریه با تروریست های داعش در بیابان های دیرالزور و حمص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری ارتش سوریه با تروریست های داعش در بیابان های دیرالزور و حمص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید